Aanrader boek bij huilen

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag een boek bij de bieb gehaald waar ik  heel veel van heb opgestoken. Het gaat over allerlei voorkomende problemen zoals het herkennen van huiltjes van de baby en het laten slapen zonder huilen. Ze geeft sommige dingen ook erg humoristisch weer. Zoals je baby tijdens het slapen uit zijn bedje halen en bijv in de box leggen. Wat zou er gebeuren als jij in je eigen bed in slaap valt en je partner zet ineens je bed in de tuin neer: hoe zou jij reageren?? Ze laat dingen vanuit het oogpunt van een baby zien waar je zelf soms niet bij stilstaat.

Het boek heet Wat je baby vertelt en is van Tracy Hogg. Ze heeft nog een boek geschreven: De babyfluisteraar die ik al eerder had geleend bij de bieb en daar stonden ook al veel handige tips in. En echt waar sommige dingen helpen echt.

Misschien een tip voor anderen

Helemaal mee eens! Ik heb zowel "Wat je baby vertelt", als "Wat je peuter vertelt" van Tracy Hogg in huis. Het leert je echt op een andere manier kijken naar je baby en leert je op een andere manier om te gaan met je kind. Ook ik heb er heel veel van opgestoken.

Inderdaad een aanrader!!!!

Terug
Bovenaan