Aanrader voor babyspullen

<p>Wij hebben een zoontje van bijna een maand. Nu is mijn vraag: wat raden jullie echt aan qua babys zoals speelgoed of andere dingetjes? </p>

Baby’s tussen meestal de 0-3 maanden hebben nog niet  zoveel met speelgoed. Geborgenheid en knuffelen met papa en mama. Mijn zoontje had wel een knuffeldoekje maar daar deed ie toen die een maand oud was weinig mee

Wij hebben een wipstoel met speeltjes eraan die geluid maken. Als ze dan beginnen met het reiken naar speeltjes dan vinden ze dat erg leuk. Alles wat geluid maakt als het beweegt zeg maar. Hou er rekening mee dat als ze wat ouder zijn (mijn dochter is nu bijna 5,5 maand) dat ze van alles in hun mond stoppen. Maar 1 maand is nog jong hoor voor speelgoed.. hier pas rond een maand of 3 interesse in speelgoed

Difrax knisperdoekje. Dat vond hij leuk toen hij net iets vast kon pakken omdat het knispert. Ook makkelijk te pakken door de ringetjes en de knoop. Nu hij 7 mnd is nog steeds favoriet maar nu vooral vanwege de bijtringen en het bijthoekje. Niet duur en een absolute topper.

Terug
Bovenaan