aanrader, weekendje weg!

Hoi,

Afgelopen weekend een lang weekend naar Texel geweest. Voor het eerst met z'n drieen op vakantie. Een huisje gehuurd op een Landal park.
Zelfs al  stormde  en regende het van het weekend, we hebben toch genoten. Gewandeld op het strand, met de regenhoes over de wandelwagen tegen de wind, dan een kopje koffie oid in een strandtent en Marieke de fles. Ging allemaal hardstikke goed, je let wat meer op de tijd omdat je altijd de volgende voeding in de gaten moet houden, en natuurlijk moest er veel meer mee.
Wel fijn dat Texel voor ons niet zo ver is, iets van 2 - 2.5 uur, inclusief de boot.

Nu de volgende vakantie plannen.... altijd iets hebben om naar uit te kijken ;)

Gr, Erica mv Marieke (3 mnd)

Wat leuk om te lezen! Wij gaan volgend weekend naar de ardennen, met z'n drietjes. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ben ook wel een beetje benieuwd hoe het gaat. Van die zorgen die je jezelf als nieuwe moeder maakt, zoals is het niet te vroeg voor d'r. Is het huisje wel warm genoeg, dat soort dingen. Ik ben nu al bezig met een lijstje met zaken die ab-so-luut nodig zijn hihihi.

Groetjes, KT

HeY

Owhhh wat goed om te horen! Toevallig hebben we net geboekt naar texel. We gaan in Juni 10 dagen! Eerst wilde we gaan vliegen, maar dat stellen we toch nog maar een jaartje uit! En nu dus voor het eerst met ze drietjes op vakantie in eigen land. Alleen nog wel lang wachten :eek:(

Doei Doei

Eind april gaan wij een weekendje naar een Landal park in Luxemburg. Kijk er ook echt naar uit!
Ben ook heel benieuwd hoe Vlinder dat vind. En lekker met haar gaan zwemmen enzo.

Groetjes, Kar (mamma van Vlinder 29okt. '06)

Wij zijn laatst ook een weekendje weg geweest. Dat weekend waren we met mijn hele familie. BEgin mei gaan we een weekendje alleen met ons 4-en en de hond dan.

Heb er nou al zin in.

groeten Linda
mv Dylano (18-07-2005) en Mitchel (24-11-2006)

Heeerlijk! wij hebben er ook zo'n zin in! 1e week van Juni een weekje in een Landal huisje in Zeeland geboekt. Vlakbij het strand en het bos.
Nog wel even bekijken of ons hele hebben en houwen in de auto past! hahahah! We hebben nl. ook nog een klein wit cesarhondje met mand!

Maar niets is lekkerder als er even ertussenuit na deze periode!

Iedereen die ook nog weggaat, veel plezier!

Groetjes Gerda

Terug
Bovenaan