Aanrader!!!

Ik ben vanmorgen met een cursus babymassage begonnen. Dit was echt geweldig!!!
Wat ik heb gedaan is een zeer uitgebreidde cursus. Dit hebben we gedaan:
Eerst even kennis maken met elkaar (5 moeders met baby's) en een masseuse onder genot van een kop thee met een koekje. Vervolgens kleedde we ons om in badpak en werden de baby's helemaal uitgekleed. Je legde je baby op je blote benen (huidcontact vinden ze fijn) en er werd voor gedaan wat je bij je babytje moest doen. Ze legde goed uit hoe je je handen moest houden en hoe je moest wrijven. Na het masseren kregen de baby's en zwemluier aan en gingen we de olie afspoelen onder de douche. Er is nu ook tijd om de baby's eten te geven. Na het douchen kon je gaan zwemmen met je baby in het verwarmde aqua wellness bad. Na het zwemmen weer even onder de douche en vervolgens kon je je babytje afdrogen en aankleden. Ook nu was er weer een moment dat je eventueel je baby eten kon geven. Als je klaar was met je baby kon je zelf weer het water in. De overige moeders pasten ook op jouw baby. De masseuse deed dan nog een ontspannende aqua wellness sessie bij je van ruim 10 minuten. Daarna kon je je weer afdrogen en aankleden en nog een kop thee drinken om vervolgens weer geheel ontspannen naar huis te vertrekken.
Nu nog 4 x... ik kijk al weer helemaal uit naar volgende week donderdag!
Ik kan het echt iedereen aanraden, het was echt HEERLIJK!!!

Wat ben ik jaloers!!!!!
Ik kan niet, heb twee kleintjes. En bij Thoon werd ik toch lekker voor schut gezet door die kleine brulaap. Eerste 2 minuten gingen goed, daarna een half uur gekrijs. Dus dat was de eerste een laatste keer....hihiihiiihhi
(hij had ook andere baby's aangestoken grinnik)

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan