AANRADER!!!

Hoi!

Ik heb van de week op babybeats.nl zo'n doptone besteld! Ik heb die van angelsounds, de goedkoopste. Maar werkt perfect. Ik was in totaal geloof ik 34 euro kwijt. Maar pin me der niet aan vast kan iets meer of minder zijn.

Ik moest eeeeeeven zoeken maar had al snel een duidelijke harttoon van de baby gevonden. Echt gaaf zo'n ding! Je kan het ook opnemen om je computer en iedereen maar te laten luisteren die je maar wilt.

+ goeie service! Dinsdag besteld en Woensdag al aangetekend bezorgd door TNT

Echt een aanrader vindt ik! www.babybeats.nl Je kunt 'm vinden onder het kopje dopler

Echt??? En is dat niet gevaarlijk dan?
Ik hoorde dat Uk er niet blij van wordt als je steeds luisterd... ze wilde bij mij bijvoorbeeld voor de 12 weken niet eens gaan luisteren omdat het toch warmte golven afgeeft en ze niet goed weten of dit schadelijk is...

Ik lees ff mee, ik hoor op het jan forum.
Maar zón ding is heel leuk, maar je moet er niet teveel mee naar de kleine luisteren.
Ik heb het een keer aan mn vk gevraagd van hoe en wat met zón ding.
En die waren niet echt positief over die doptone.
Het is een ander soort als waar de vk mee luistert, en die van hun kost zeker wel een paar 100 euro.
En die van hun is getest, geijkt ed.

Tja... het is natuurlijk leuk om steeds het hartje te horen, maar het kan ook onzeker maken. Vooral als je m een keertje niet vindt. En als je het straks gaat voelen, heb je m niet meer nodig! Dus het is maar voor een paar weken. Misschien maar voor een week of 6.
Tja.. en schadelijk??? Nooit iets over gehoord! Maar zou kunnen, ik zou dat wel uit laten zoeken voordat je m gaat gebruiken.

ik kom van de maart mamma's en heb ook zo'n ding gehad. nu heeft een vriendin van me hem te gebruiken.
Ik heb hem niet heel vaak gebruikt. omdat ik dacht stel je voor ik vind hem eens niet dan raak je in paniek. heb daarover met mijn vk gesproken en die zei, gewoon doen. kun je het niet vinden bel dan ff en dan luisteren we hier ff...

ik vond het iig prachtig om zo nu en dan naar het hartje van mijn kleine in spé te luisteren... geeft je stiekem wel wat geruststelling....

Terug
Bovenaan