Aanraken

Ben ik nu de enige die hier mee zit???

Toen ik zwanger was, vonden vreemde mensen(in de supermarkt, bij de bakker, enz)
het nodig om over mijn dikke buik te wrijven.
Nu mijn kleine meid er is, vinden steeds meer mensen het leuk om haar aan te raken.
Ik vind dit echt niet leuk, maar mijn man vindt het echt verschrikkelijk en die zegt er dan ook iets van. Ik probeer me maar in te houden.

Ik heb helemaal niet de behoefte om over iemand zijn buik te wrijven of om een ander baby of kindje aan te raken. Hoe zit dat met jullie?

Groetjes,

Helga mv Roos

Ja!!! Echt heel erg IRRITANT!!!

Snap niet waarom mensen dat doen, net of die kids daar op zitten te wachten!

Gelukkig moet Marin niet zoveel van vreemden hebben, dus gaat ze huilen en dan zijn zulke mensen snel verdwenen.

Nog irritanter vind ik het als wildvreemden ook nog goedbedoelde adviezen gaan geven. Ik zeg toch ook niet tegen hen hoe ze hun leven in moeten richten!

Liefs Annemarie

Ps: nu lijkt het net of ik niet sociaal ben ofzo, maar dat is niet zo hoor, hihihihihi.

Ohhhh die adviezen!!!
Ik vind het niet zo vreselijk als ze aan STef zitten. Ik ben veel te
trots om het te stoppen....hahaha.

Maar die adviezen!!! Er werd me zelfs laatst gezegd, (in een cafe, waar
mijn man en ik vaak komen voor een broodje) toen Stef begon te huilen..
Ahh heeft ie honger?? Ik zei nee, want het is nog laaaang geen tijd! En
toen zei ze: Ja, maar eten doen we niet op de klok he??

Oeffff!!! Ik kan toch zeker zelf het beste bepalen wat goed is voor mijn kind?
En dan mijn schoonmoeder!! Dat is er ook zo eentje! Die vertelde laatst
(in een notendop) wat ze allemaal vervelend kon vinden aan kinderen. Er
zaten verdorie echt dingen bij die ik precies zo zou aanpakken als zij beschreef
(als vervelend ervaarde dus) Ik dacht, is dit nou een tip? Want dat werkt dus
niet!!! Ik doe toch wat mij het beste lijkt.

Wat een bemoeoeoeoeoeoeoeoeihallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, hehe lucht op hoor!
Liefs Annet

Hoi,

Ik vind het ook heel vervelend ja vooral als ze aan haar gaan zitten, dat doe je toch niet!!!! Ik weet niet wat die mensen met hun handen hebben gedaan. Ik vind het ook echt VIES. Ik heb zelf ook echt niet de behoefte om dat bij andere te doen. Ik werk in een winkel en toen ik nog zwanger was zat inderdaad bijna elke klant aan mijn buik ik werd er niet goed van. Ik zeg er ook echt wat van hhor kan het gewoon niet laten.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan