AANRAKEN

A

Anoniem

Guest
ik houd al niet van aanraken.
zelfs niet van partner of iemand zoals die fysio.
ben daar gewoon allergies voor.
(n s e gehad toen ik jonger was)

maar nu kom je bij iemand binnen, en wat gebeurt er, gelijk die handen op je buik.
van vrouwen en kinderen vind ik het veeel minder erg, maar zondag was ik op een verjaardag, een buurman van hun die zegt owm wat mooi een zwangere vrouw, en ja hoor weer een hand op me buik.
mijn zusje mag het gewoon doen hoor, ik haat het echt niet van de hele wereld en de gyn en vk moeten wel, dus daar doe je niets aan.

hoe vinden jullie het dat iedereen nu een reden denkt te hebben om je aan te mogen raken.

xx martine

Hoi,
ik heb toevallig vandaag op mijn werk gehad dat mijn beste vriendin voor het eerst aan mijn buik kwam.
heb verder nog niet meegemaakt dat iemand zomaar aan mijn buik zit.
ik zou als het goede vrienden waren me niet druk  maken maar wel als het iemand was die ik maar amper ken.
dat zou ik ook niet fijn vinden.
gr lisettte

Ik had het vandaag voor het eerst!

Echt een wíldvreemde vrouw. Kwam langs om iets op te halen via Marktplaats.
En die zat gewoon ongevraagd even aan mijn buik. Ik stond echt even perplex.
Moet ik hier aan wennen of gelijk op reageren?

Vriendinnetjes en familie heb ik helemaal geen problemen mee, maar dit...

Ik koop zo'n t-shirt:

ik heb alleen tot nu toe vragen gehad en mijn moeder dan, die heeft er echt een handje van, nof voordat ze mij gedag heeft gezegd al die hand op mijn buik en dan zegt ze hoe is het met mijn kleine baby, grrrrrrr

maar goed dat is mijn moeder, hoewel ik het ook niet altijd leuk vind. maar bij vreemden plof ik dnek ik uit elkaar als ze dat zouden doen.

gelukkig kunnen we onze 'aanvallen' op vreemden wel onder de noemer, het komt door mijn hormonen schuiven

Makkelijk he die hormonen!

Heb er op mijn werk ook veel last van.. al die vaste gasten en er zijn er een paar die er constant aan willen zitten!!
Gelukkig ben ik vrij nuchter en irriteer ik me er nog niet aan..
Maar ja ik moet nog 3 maand dus het kan nog :)

Mijn moeder doet hetzelfde.. had op mijn buik.. alleen vraagt zij hoe het met haar meisjes is?!
Vind het ook wel wat liefs hebben hihi!!

ben blij dat ik niet de enige ben.
ik moet er niets van hebben :)
xx

Ben ook niet aanrakerig ingesteld. Moest er ook heel erg aan wennen dat mijn schoonfamilie elkaar bij aankomst en vetrek gedag zoent. Ken ik niet van huis uit.

Van familie en huisvrienden kan ik het inmiddels hebben dat ze soms de hand even op de buik willen leggen, maar meestal doen ze t niet zonder te vragen.

Eergister was een collega jarig, ze had taart meegebracht en ik sta dus met een stukkie aardbeien-kwark-taart in mijn handen. Komt er een man aan die ik ken van een andere afdeling, ik maak wel eens een "koffieautomaat-praatje" met m. Legt hij zomaar, zonder te vragen zijn hand op mijn buik "zo wat een mooi bol baby buikie zeg, die groeit aardig hard" ik kon m wel schieten!
Heb m vriendelijk  gezegd dat ik het niet fijn vind als hij dat doet en doet die L het nog eens. "haha, o he het beweegt". toen werd ik dus kwaad, zet die taart neer en zeg :'als je nu niet je  poten van die buik afhaalt, dan sla ik je. Ik ga toch ook niet ongevraagd aan jou zitten?'   zegt ie dat ik niet moet overdrijven want het is mijn buik maar en hij bedoelt er niks mee. Nee, maar wel nog even lekker voelen. Dus ik sloeg die hand weg.

gelukkig kwam net mijn teamleider langs en die wist na 1 blik op mijn gezicht dat het hoogste tijd was om in te grijpen.  Hij zei dat ik als diezelfde man t nog eens doet  direct over moest schakelen naar engels (bedrijfsvoertaal) en een paar volumes harder, zodat de hele groep het hoort en hij een reprimande van zijn manager krijgt - ongewenste intimiteiten (amerikaans bedrijf, heeel erg beschermend).

hihi, toch wel fijn zo'n teamleider.

Sorry, moest t effe kwijt.
Es

Terug
Bovenaan