aanrijding gehad

Ik ben me net kapot geschrokken. Ik stond stil bij het stoplicht en iemand reed zo achterop me. Ik had Lukas in de auto. Wat ben ik geschrokken zeg! Gelukkig heeft hij   niets (en ik zo te zien ook niet). Het is ondertussen al weer twee uur geleden maar ik zit nog steeds te trillen. Ik zal blij zijn als mijn man weer thuis is, want ik heb een hele grote knuffel van hem nodig.

annemieke

Hey Annemieke,
oooh wat erg! Wat zul je geschrokken zijn!
Ben je met Lukas naar de huiarts geweest?
Anders, als je dat een beter gevoel geeft, dan moet je dat gewoon even doen!
Jee zeg... doe maar even rustig aan en als je echt de schrik er nog goed in hebt zitten (wat ik me kan voorstellen) dan bel even iemand die langs kan komen.
(schoon)moeder, vriendin of zus ofzo.

Sterkte
Liefs Kirsten

bedankt voor de reactties. Ik ben niet met Lukas naar de HA geweest. Ik denk niet dat hij wat heeft. Wel ff gebeld met de HA natuurlijk, dus ik weet waar ik op moet letten.

Helaas is er niet echt iemand in de buurt die ff langs kan komen, maar ik denk dat mijn man wel met een uurtje thuis is. En hij heeft al een paar keer gebeld. Best wel lief.

Annemieke

Potverdorie, kunnen ze dan ook niet een beetje opletten die automobilisten!!!!
Ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent (Lukas ook geschrokken??)!
(ik heb een aanrijding gehad toen ik 20 weken zwanger was, toen kon ik ook alleen maar huilen...).
Laat je maar even lekker troosten door papa!!!

Sterkte

Grtz. Poppetje71

Hoi Annemieke,
Gelukkig is er met jullie zo op het eerste gezicht niets aan de hand.
Zelf ben ik whiplash patient en ik wilde je toch het advies geven om wel even langs de huisarts te gaan. Het is namelijk zo dat wanneer je dat niet doet en later blijkt er toch iets te zijn (wat heel goed mogelijk is), dan dekt de verzekering van degene die jullie heeft aangereden de te maken kosten niet. Verzekeringstechnisch is het dus zeer wijs om even naar een huisarts of huisartsenpost te gaan. Daar even melden dat je een desbetreffende aanrijding hebt gehad. Hiervan wordt dan een notitie gemaakt in je medisch dossier.
Natuurlijk moet je vooral blij zijn dat jullie in orde zijn, maar ik wilde deze tip toch met je delen.
Heel veel succes met de bibbers,
Evelien

Terug
Bovenaan