Aanschaf uitzet en verzorgingsmiddelen

gebruiker623971

New member
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of iemand van jullie weet hoeveel pakken luiers en billendoekjes je in huis moet hebben voor de eerste weken. Zodat manlief niet gelijk al naar de winkel hoeft omdat ze op zijn. En tot wanneer je de kleinste maat luiers kan gebruiken.En welk merk van luiers en billendoekjes is het fijnst? Moet je ze persé van Pampers en Zwitsal gebruiken of is het eigen merk van Etos of Kruidvat ook goed?Ik ben nogal van de acties dus als een bepaald merk nu al in de aanbieding is kan ik het maar beter vast in huis halen, toch ;) Want we hoeven nog maar (!) ongeveer 15-16 weken.
Alvast dank voor jullie tips.
Groetjes

 
Hoi hoi.

wij hebben 3 pakken new born luiers gekocht. Volgens mij kunnen ze daar een paar weken wel mee voorruit. Kijk anders even op de verpakking, daar staat vaak op van hoeveel tot hoeveel kilo het kindje moet zijn voor een bepaalde luier.

Wij hebben gewoon billendoekjes van de etos hoor, een stuk goedkoper, beter en vaak in de aanbieding! Die van pamperd en zwitsal zijn echt rete duur..
 
Ik heb alleen 2 kleine pakjes die ik bij de babydozen heb gekregen qua luiers. Pas na de geboorte weet je hoe groot en zwaar het kind is en newborn gebruik je maar heel kort. Manlief moet dus van mij straks gewoon naar de winkel. Billendoekjes heb ik nog niet gekocht. Denk dat ik ook eigenmerk maar dan van kruidvat
 
Wij vinden de doekjes van de etos het fijnste. Qua luiers zijn de pampers en de luiers van de lidl voor 's nachts fijn als de kleine eenmaal wat langer door gaat slapen (met kruidvat wel eens last van doorlekken). Dit is trouwens voor een meisje, ik heb wel eens gelezen dat dit voor een jongetje anders kan zijn.
 
Ik had van de eerste 2 maten luiers 3 pakken in huis. En ik zweer bij zwitsal sensitive doekjes. Koop ze altijd in de aanbieding.
 
Ik heb bij de aldi de billendoekjes vandaan voor in de luiertas. Die heeft namelijk een harde platis sluiting. Drogen de doekjes minder hard uit.
Ik had 2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2 voor de bevalling al in huis. Qua merk t is net wat je prettig vind. Gebruikte in het begin etos eigen luiers en kruidvat. Je verschoond je kindje toch geregeld die eerste tijd. Nu gebruik ik acitvit van pampers overdag en snachts baby dry van pampers. De billendoekjes gewoon etos eigen merk. Krijg je nog babyzegels ook.
 
Terug
Bovenaan