aanstaande alleenstaande moeder

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben 37 jaar oud, en 38 weken zwanger van mijn eerste kindje. Door omstandigheden ben ik alleenstaand maar kijk vol verwachting uit naar de komende weken.

Jammergenoeg kom ik weinig info tegen over alleenstaande ouders en heb ik soms het idee dat ik het wiel opnieuw aan het uitvinden ben, Dit is natuurlijk onzin want er zijn veel alleenstaande ouders maar op forums of andere sites kom ik ze bijna tot niet tegen en worden ze ook niet ter sprake gebracht.

Hoe zit het hier????

hallo,

Ik weet, tevens door omstandigheden binnen mijn familie, dat er twee sites zijn voor alleenstaande ouders.......de ene gaat over ouder alleen en de andere is alleen over......dit gaat over alleenstaande ouders, die alleenstaand zijn geworden door overlijden of scheiden van een partner. Misschien zou je via google op die site kunnen komen en hopelijk heb je er wat aan.

Groeten Ikke

hoh hoi

ik zat net op het oktober forum en daar is iemand die net zwanger is en sinds anderhalve week haar relatie heeft verbroken ik hoop dat je er wat aan hebt

dikke kus angela

Hoi,

Ik ben ook een alleenstaande moeder officeel.
Ik heb nu wel een vriend en gaan voor een kindje.
Wat wil je allemaal weten hierover!

Ik weet van mezelf dat ik het vlak na de bevalling erg moeilijk er mee had maar je went zelf aan de situatie en dan gaat alles erg soepel.
Ik heb ook heel erg veel support van mijn familie gehad en dat scheelt een hoop.
Eén ding wat ik wel weet is dat je wel stevig in je schoenen staat zodra je alles op de rit heb.

Als je meer wil weten moet je het maar even laten weten.

Liefs Vientje

Terug
Bovenaan