aanstaande maandag de laatste pil!

A

Anoniem

Guest
Ik hoef nog maar drie pillen en dan is mijn laatste strip alweer op.
Het gaat zo ontzettend snel allemaal. Ik kan er al niet van slapen.
Er spookt van alles door mijn hoofd.....kunnen we het straks wel aan?
Ik ben nu soms al zo moe want de hele dag roepen ze mama...mama!
Hoe moet dat allemaal met de slaapkamers etc. etc..
Als die twijfels zijn 's nachts nog veel erger.
Hebben jullie dat ook?

Natuurlijk kunnen jullie dat aan.
Wij wachten al zo lang, en meerdere stellen die het geduld aardig op de proef wordt gesteld.
Maar als het volgens mijn eenmaal zo ver is zijn wij sterke dames, als het eerst maar eens zo ver is mamajb dan zijn we al een stap verder.

hoi mamajb,

tuurlijk kun je het aan!!
de eerste tijd ga je op de hormonen, daarna op de liefde voor dit nieuwe kindje!
ik zie soms ook wel op tegen de vermoeidheid die de doorwaakte nachten weer gaat brengen (nr 3 komt hier van het najaar) , wij zijn nu zo gewend dat onze kinderen van 5 en bijna 4 goed slapen. maar dat komt vast goed, ik heb er echt vertrouwen in!
en jij kunt het ook!!

ik duim voor je dat je snel zwanger zult zijn!!

Dank je wel dames,
ik ben soms zo onzeker maar ik weet gewoon dat als ik weer ga twijfelen, ik het weer uit ga stellen.
Dan slik ik de pil weer een tijdje en dan komen die verlangens weer naar boven.
Ik ben nu 35 jaar dus ik kan niet blijven uitstellen.

Ik ben al 3,5 jaar aan het twijfelen en telkens druk ik de verlangens weg maar ze komen terug....en soms heel heftig.
Dit weet mijn man ook en hij heeft heel lang de boot afgehouden maar nu is hij zelf ook bang dat hij spijt krijgt achteraf, als hij het niet doet.
Dus die pil blijft in het kastje liggen en ik slik elke ochtend trouw mijn foliumzuur.
Ik voel nu dat mijn ongi eraan komt en dan afwachten hoe mijn cyclus zal zijn.
De vorige keren was die heel mooi tussen de 26 en 28 dagen. Ben benieuwd hoe dit nu zal gaan allemaal.
liefs mamajb

Terug
Bovenaan