(aanstaande) papa heeft baby gevoeld!

Gisterochtend weer een mooie mijlpaal bereikt.
We waren in de ochtend heel druk geweest met klussen etc.
Daarna ben ik even op bed gaan liggen en mijn man ging gezellig mee.
Ik voelde dat de baby wakker werd en zoals altijd, legt mijn man direct zijn hand op m'n buik.
Tot dan toe had hij nog niets gevoel. Maar gister schopte de baby best hard en mijn man heeft hem 5 keer voelen schoppen tegen zijn hand.
Wat een geweldig moment.
Ik vergeet het gezicht van mijn man nooit meer: tranen in zijn ogen en een grote glimlach die de hele dag niet meer wegging!! Hij was ook helemaal stil en kon geen woord mee uitbrengen.
Het gaf me zo'n groot trots gevoel.
Dit wilde ik even delen met jullie.
Andere partners deze ervaring ook al meegemaakt?

ja leuk is dat he!! nee hier heeft mijn man het nog niet gevoelt, heb ook een speklaagje over m'n buik dus zal nog wel ff duren. bij m'n eerste zwangerschap, legde m'n man z'n hand vooral snachts op m'n buik als ik lag te slapen. m'n zoon schopte me zo hard dat m'n man er weleens van schrok en vroeg me dan, doet het geen pijn? denk dat het hier nog wel een paar weekjes zal duren voordat ie het kan voelen.

achh zoo schattig.. fijn als de man zo meeleeft.. mijn man is ook helemaal trots en vraagt wel eens aan vriendinnen die al een kindje hebben hoe een bevalling ect gaat.. hij vind het ook geweldig om via de doppler het hartje te luisteren...het schoppen voelt hij nog niet...

Wat lief! helaas zal mijn man nog even moeten wachten. Ik voel het zelf af en toe pas en nog niet eens elke dag.
Ik ken het verhaal van Babbes86...
Mijn dochter was inderdaad 's nachts heel actief als ik lag te rusten. Mn man lag zn hoofd dan op mn buik en vond het geweldig als ze dan wakker werd en hem schopte.

Kan niet wachten tot dat ik het zelf vaak kan voelen. De tijd gaat me veel te langzaam.

Geniet samen van de schopjes.
gr Andrea

jaaaa!!! wij hadden dat gister ochtend ook... wij lagen heerlijk te "sudderen" (=lekker liggen) in bed en ik voelde ook dat onze meid wakker werd... maar ik heb ook wel een speklaagje dus hij had t nog niet eerder gevoeld... hij legde zn hand erop, ik drukte het wat aan want dat durft hij niet.... en ineens, trrrr tik tik haha... dus ik zei: dat was ze... hij: echt echt??? en de rest precies het zelfde.... ik vind het zoooo prachtig en fijn om te zien dat mn vriend dan helemaal op leeft en er ook zo blij en trots op is!!! Mijn meisjes zegt hij dan...

liefs Kim

wat leuk allemaal , ik voel het wel maar nog niet als je je hand er op legt dus mijn man voelt het ook nog niet maar ik kan niet wachten totdat ik het kan voelen .
bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het al veel eerder omdat ik zwanger was van een tweeling en nu is het er 1 dus misschien moet ik nog even geduld hebben .
liefs evelien

Terug
Bovenaan