aanstaande papa/ huisgenoten inenten!?!?

Hey meiden,

De huisgenoten van van een kindje van 6 maanden of jonger krijgen ook een oproep om zich in te laten enten. Hoe zit dat dan met onze ongeboren kindjes? Worden daarvan de huisgnoten ook al ingeent?

Liefs

Geen idee.
Ga zelf vanavond heen en zal binnenkort wel een oproep van mijn peuter krijgen...
Moet zeggen mijn vriend is nooit ziek...
Zijn beroep is schilder.

Groetjes Natasja

Ik heb het vanmorgen al aan de assistente gevraagd van de huisarts. Heel vreemd, maar was niet zo een vriendelijk mens en ze ging lachen! Nou ja.,... kom op zeg.... ik wil dat gewoon graag weten!
Ze vertelde me dat er niet genoeg vaccins waren dus ze doen alleen maar de risico groepen. ja duuuhhh dat wist k, maar zoals je kan lezen op verschillende site's zijn die medebewoners van baby's jonger dan 6 maanden ook een soort van risico groep. Ik heb een mail gestuurd naar postbus 51, en de GGD kijken wat zei zeggen. Stel je voor dat je partner in de eerste weken van je kleintje straks de MG overbrengt op je kleine beeb! BRR.....

Liefs

Hi meiden! Ik heb daar ook over nagedacht. Maar als jij ingeent bent, is je baby ook beschermt, dus ik het lijkt mij dat de baby dan niet ziek kan worden van de MG of heb ik het nu helemaal mis!

liefs

Volgens mij heb ik gehoord dat het ongeboren kindje niet voor 100% ingeent is.
Of wel en dat als je op het einde loopt...
Zeg maar de 1e prik samen hebt gehad, bent bevallen en jij alleen de 2e prik.
Dat dit niet helemaal 100% is, maar ja dat is ook logisch!!!!!!!!!
Er word ook zoveel gezegd, gelezen...

Groetjes

Ja, idd. Je kindje is niet helemaal ingeend. Hier halen we geen prikken,
Ons zoontje van bijna 2 is allergisch voor kippenei-eiwit, dus kan die prik niet halen. Stel dat onze kleine kruimel ook allergisch is, dan lijkt het me nie zo'n goed idee om me te laten inenten.
Maar het is allemaal zo moeilijk hè! Ik hoop ook echt dat het aan ons voorbij gaat...

Ik ga dit woensdag even aan de verloskundige vragen
kijken wat die zegt

Ik twijfel zelf nog of ik hem ga halen
het komt hier nu wel dicht bij het broertje van me
man heeft het. dus blijf nu maar bij me schoonfam.
weg..

gr

hoi hoi,

ik ben afgelopen donderdag bij de huisarts geweest voor de vaccinatie.

mijn man wordt pas na de geboorte van de baby gevaccineerd. omdat hij dan in de risicogroep valt.

groetjes Jessica

Terug
Bovenaan