<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Ik ben zelf bijna 18 maar in november 2019 heb ik op 17jarige leeftijd ook een miskraam gehad veel mensen vinden dat ik me aan stel omdat ik nog jong ben, maar ik ben al een tijdje met mijn vriend (23) en we zouden graag een kindje willen toen ik ontdekte dat ik zwanger was waren we super blij ik heb het mijn ouders nooit verteld (ik woon bij mijn vriend) omdat ik bang was dat ze boos zouden worden even later had ik steeds flinke buikpijn en mijn suikers begonnen te schommelen( ik heb diabetes type 1) vervolgens kreeg ik zoveel pijn in mijn buik dat ik wist dat er iets mis was en jha wat bleek volgens het ziekenhuis een miskraam ik ben er nog steeds kapot van en dan krijg ik ook steeds de opmerking stel je niet aan je bent nog jong jha nou en dat ik jong ben geen enkel baby’tje verdient het om te overlijden zelfs niet als het nog niet geboren is een kind is een kind vind ik wat vinden jullie ik voel me echt onbegrepen omdat iedereen steeds zegt dat ik te jong ben en daarom steeds beledigende opmerkingen maken </span></p>