Aansteller ?

<p>Hallo , wij zijn sinds vorig jaar november bezig . In januari kwam ik er achter dat ik zwanger was  en in februari heb ik een miskraam gehad bij 10 weken ( het was eigenlijk gelijk raak)  we zijn er gelijk weer voor gegaan en in april ben ik weer ongesteld geworden ( dat deed me zoveel verdriet ondanks ik nog helemaal niet zo lang bezig ben , ik denk dat het meer de teleurstelling was . Nu ben ik al meer als een week overtijd en nog niet ongesteld , wel zijn alle testen zo negatief als wat    ik wacht nu mijn volgende menstruatie af omdat ik mega onregelmatig ben en ik dus niet weet Waneer ik het wordt , wel heb ik vandaag ovulatie testen  gehaald Van CB dus wil dit gaan proberen! Maar Waneer het beste te testen met de ovulatie testen is mij een raadsel . maar stel ik me eigen aan ? Dat ik er zo verdietig om ben of hebben meerdere vrouwen dit die nog maar kort bezig zijn ? wel wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve reactie en adviezen die ik van jullie krijg zo fijn om er met vrouwen over te kunnen praten die mij echt begrijpen  veel liefs   </p>

Ik heb in december een miskraam gehad met 5,5 week zwangerschap. In Januari werd ik voor de eerste keer weer "echt" ongesteld. Het duurde bij mij veel langer dan normaal tot ik weer ongesteld werd. Ik had dan ook steeds hoop dat ik toch zwanger was, tot ik echt ongesteld werd.
Wij zijn daarna ook begonnen met ovulatietesten van Clearblue. (Gepruts met streepjes die wel of niet donker genoeg zijn had ik geen zin in en denk dat dat me alleen maar onzeker had gemaakt).
De eerstvolgende cyclus was het bij ons al raak dus inmiddels 15 weken zwanger.

Ik snap heel goed dat je snel wil dat het lukt en dat je het lang vind duren herken ik ook helemaal, een cyclus duurt nou eenmaal weer 30 dagen..

Hoi hoi,

Een gevoel kan heel sterk zijn, ook al ben je nog maar relatief kort bezig.
Bij de ovulatietesten van CB zit ook een bijsluiter. Daarin staat precies beschreven wanneer je moet beginnen met testen a.d.h.v. de lengte van je cyclus (stond bij mij althans wel in de bijsluiter en anders even googlen!).

Veel succes en vergeet tussendoor ook niet om even te ademen. Te graag willen kan ook averechts werken ??

Het is vaak handig om eerst zicht te krijgen op het verloop van je cyclus, zeker als deze onregelmatig is. Dagelijks rectaal temperaturen heeft mij hierin geholpen. Als je met ovulatie testen wilt gaan werken maar niet weet wanneer je in je cyclus moet beginnen, kun je er ook voor kiezen om eerst goedkopere te gebruiken, om te zoeken wanneer je ovulatie ongeveer is. Geven deze plots streepjes aan.. om dan een cb er tegenaan te gooien als je deze fijner vind (mij bespaarde dat geld haha). Ik ben uiteindelijk over gegaan op goedkopere streepjestesten aangezien ik dagelijks midden cyclus wilde testen. Je stelt je niet aan. Als je eenmaal een keus hebt gemaakt om open te staan voor een baby en hier actief mee bezig gaat, dan is elke maand.. een maand te lang wachten als het niet is gelukt of is mislukt. sterkte met je/jullie verlies. Ik zal dat gevoel nooit vergeten.

Terug
Bovenaan