<p>Hallo , wij zijn sinds vorig jaar november bezig . In januari kwam ik er achter dat ik zwanger was en in februari heb ik een miskraam gehad bij 10 weken ( het was eigenlijk gelijk raak) we zijn er gelijk weer voor gegaan en in april ben ik weer ongesteld geworden ( dat deed me zoveel verdriet ondanks ik nog helemaal niet zo lang bezig ben , ik denk dat het meer de teleurstelling was . Nu ben ik al meer als een week overtijd en nog niet ongesteld , wel zijn alle testen zo negatief als wat ik wacht nu mijn volgende menstruatie af omdat ik mega onregelmatig ben en ik dus niet weet Waneer ik het wordt , wel heb ik vandaag ovulatie testen gehaald Van CB dus wil dit gaan proberen! Maar Waneer het beste te testen met de ovulatie testen is mij een raadsel . maar stel ik me eigen aan ? Dat ik er zo verdietig om ben of hebben meerdere vrouwen dit die nog maar kort bezig zijn ? wel wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve reactie en adviezen die ik van jullie krijg zo fijn om er met vrouwen over te kunnen praten die mij echt begrijpen veel liefs </p>