Aantal dagen menstruatie

<p>Hoi dames,</p><p>Natuurlijk ga je veel googelen als je met vragen zit, maar dat is niet altijd de beste optie. Volgens Google is het meteen iets drastisch.. dus vandaar mijn issue hier!</p><p>Al zo lang ik mij kan herinneren duurt mijn menstruatie 7 dagen. In oktober duurde het opeens maar 6 dagen en deze maand maar 5. Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt, of is het toch raadzaam de dokter hierover te bellen zoals Google schrijft?</p><p>We proberen zwanger te worden van ons eerste kindje en gaan nu ronde 4 in ☺️</p><p>liefs!</p>

Tsja, volgens mij is het niet zo gek als het een beetje varieert, dat was bij mij eigenlijk altijd (maar ik heb dan ook PCOS en de cycluslengte varieerde bij mij ook enorm). Maar als je je zorgen maakt kan je altijd even de huisarts bellen lijkt me. ;)

Haaii,, dit is helemaal niet erg. Dit kan te maken hebben met het weer/voedsel en kan het ook gewoon zijn dat het ineens kan varieren. Ik was altijd 7 dagen en toen ineens 2 dagen de maand erop weer 5 dagen en dan weer 1 dag.. en zo schommelde het vaker. Het belangrijkste is je cyclus. Als die maar niet te lang uitblijft.

Terug
Bovenaan