Aantal dagen vruchtbaar slijm?

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd hoeveel dagen het normaal is om vruchtbaar slijm te hebben.
Is je slijmvlies van beter kwaliteit dan raak je namelijk sneller zwanger, maar heeft   de hoeveelheid/duur hier ook mee te maken?

Zelf heb ik per cyclus 1 a 2 dagen echt 'eiwit-achtige"afscheiding en daarvoor 2 tot 3 dagen waterige afscheiding. Wij zijn inmiddels 11 maanden bezig. Dus ik vroeg me af  of dit een normale duur van vruchtbaar slijm is? Gek genoeg heb ik deze maand juist al meer dan een week vruchtbaar slijm,  waarvan al 5 dagen achtereen 'eiwit'.
Ben dus benieuwd naar anderen/naar wat normaal is.

Groetjes Haily.

Ik geloof dat ik m'n eigen antwoord al heb gevonden, maar ben wel nog steeds benieuwd naar anderen!

http://www.fertiliteit.info/
content/fertiliteit/ofo/vruchtbaarheidsvenster.asp

Haily

hoi,
ik heb even een ietsje andere vraag;hoe ziet je slijm/afscheiding er uit als je zwanger bent?ik hoor steeds over witte slijm,en is dat altijd zo als je zwanger bent of kan het ook een andere kleur hebben(heb dit zelf nog niet meegemaakt)
ondanks ik wel al een kindje heb weet ik gewoon niet meer hoe dat zit.
misschien kunnen jullie hier antwoord op geven?
groetjes

Hoi Haily, het aantal dagen vruchtbaar slijm varieert per vrouw. Ik heb het helaas maar heel kort! Sommige hebben het 4 tot 5 dagen. Dat is het enige moment dat het slijm doorlaatbaar is voor spermacellen.

groetjes

Als je zwanger bent, schijn je over het algemeen een witte, yoghurtachtige afscheiding te hebben. Maar op fertility friend geven ze aan dat voor je NOD je nog heel weinig over je slijmverlies kan zeggen.
Ik heb zelf geen ervaring, maar misschien heb je er toch wat aan!

Net getrouwd, bedankt voor je reactie!

Groetjes Haily

oke dat wil dus niet zeggen dat als je voor je nod nog geen afscheiding heb dat je dan niet zwanger zal zijn?het hoeft dus niet?
bedankt voor je reactie haily.

Terug
Bovenaan