Aantal dingen

Aantal puntjes waar ik graag even jullie ideeen over hoor:

- Caileigh heeft na de voeding van 18.30 veel zuigbehoefte, echter een speen is niet voldoende. Ze moet perse een pink. Nu vind ik dat niet zo'n issue maar de hele avond mijn vinger kwijt is niet zo. Heb al diverse spenen geprobeerd maar zonder succes.

- tijdens dat zuigen valt ze op een gegeven moment wel in slaap en leggen we haar weg. We moeten haar dan wakker maken oor de laatste voeding, rond 12 uur. Ik vraag me af of we haar niet gewoon moeten laten slapen, maar dan komt ze denk ik rond 3 terwijl ze nu om 6 komt

- ze heeft 3 weken in de puckababy gelegen, echter krijg ik nu het idee dat ze het niet altijd meer wilt. We leggen haar nu zonder in bed en dat gaat goed. Behalve dan dat ze haar dekens wegtrapt. Een slaapzak kan dan een oplossing zijn, maar hoe doen jullie dat? En nu wordt ze wakker met ijskoude handjes, is dat erg? Dat is in een slaapzak niet anders natuurlijk..

Lang verhaal, maar goed :)

1: geen idee, vind dit ook moeilijk. Misschien is dst een hongerig moment?

2 als ze weer snel/ meteen weer slaapt zal ik haar wakker maken, als ze dit niet doet dan zou ik haar laten liggen, evt de voedingstijden proberen te verlengen?

3 idd over op slaapzak, je hebt ook de afbouw van buccababy, maar dan liggen armen minder warm. Handjes worden snel koud, is geengraad meter. Even tempen of lichaam voelen.

Succes

1: heel rot. jake had ook een grote zuigbehoefte, toen de pink gegeven en zat idd ook constant met mijn pink in zijn mond. Maar hij pakt wel heel makkelijk de speen, pink weigert hij nu. Hoe pak je het aan, want sinds is het even de speen vasthouden zodat die goed pakt en één aantal keer teruggelopen voir ze in slap vallen. Speen vind ik ook niet ideaal hoor, omdat hij vaak toch gaat huilen als ie uitvalt, maar beter dan je pink.

2. Wij laten jake slapen, maar dat komt omdat het voor ons heen verschil maakt. Als we hem laten slapen komt ie rond 3 jijt zeg maar, zouden er hem wakker maken ook. Weet niet wat het met hem is. Maar gaat ze idd daarna meteen weet slapen dan zou ik haar lekker wakker maken.

3. Ik gebruik nog geen slaapzak. Maar koude handjes is niet erg. Behalve voor jezelf als ze die even lekker op je borst legt :)

Even over punt 2 (de rest weet ik ff geen antwoord op haha) wij hadden dat hier ook maar toen zijn we de tijden gaan veranderen en sindsdien slaapt ze ook door snachts haha. Wij zijn toen naar om de 4u gegaan met de laatste voeding om 23u en toen hoefden we haar niet wakker te maken. En als ze deze voeding heeft gehad meld ze zich weer tussen 7 en 8u. Nu is het hier zoiezo een eigenwijze dame want ze slaapt tussen de een na laatste en de laatste voeding niet dan ligt ze rustig in de box haha.

xx

1. Hier ook een dame met zuigbehoefte. Speen wil ze vaak niet, die wil ze pas als ze genoeg gegeten heeft. Ik voed op verzoek en dat is hier de oplossing. Voor mezelf wat minder, want ik moet bijv vandaag bijna elk uur voeden :-S

2. Wat betreft het wakker maken, ik zou dat wel doen ja. Je hebt zelf ook je rust en regelmaat nodig.

3. Koude handjes is niet erg hoor! Slaapzak doen we nog niet, maar gaan we zeker wel doen. Ze slaapt nu nog prima onder dr dekentjes.

Succes!

Hmm lastig van die zuigbehoefte! Helemaal omdat het je pink is...Ravi heeft daar eigenlijk niet zoveel behoefte aan. Speen vind hij soms fijn maar is meer sporadisch dan regelmaat. Ik heb echt geen idee wat je zou kunnen doen. Misschien proberen of ze haar vingertjes wil pakken? Is later weer lastiger af te leren dan sabbelen op een speen maar voor nu misschien wel even fijn?

Ik zou haar lekker wakker maken! Zelf een beetje doorslapen is ook fijn toch. Hier probeer ik wat met tijd te spelen zodat ik hem meestal rond 11/12 uur de laatste fles geef. Maar dat lukt ook niet altijd hoor.

En inderdaad koude handjes is geen probleem. Zolang haar nekje lekker warm aanvoelt en haar voetjes is er niks aan de hand. Ravi is ook een druktemaker in zijn bedje en wil alleen maar met zijn handjes boven de dekentjes uit liggen. Gister heeft hij het ook voor elkaar gekregen om de dekentjes helemaal af te trappen. Ik heb de dekentjes gedraaid zodat ik meer kan instoppen aan de zijkant...Misschien eens mee proberen?

Succes!
Liefs

1. Misschien toch nog een keertje aanleggen? Misschien heeft ze toch nog wat trek en behoefte aan een toetje?

2. Luana had dit ook. We gaven haar toen om 23.00 de laatste fles en hebben deze vervroegd naar 22.00 uur. Ze sliep altijd tot 4.00, toen ook. De nacht erna zelfs tot 5.00! Dit heeft ze lang volgehouden. Nu is het van 21.30 tot 6.30. Ik zou het gewoon proberen. De kans namelijk groot dat ze te moe is en te ver weg om nog goed te drinken. Met de voeding wat vroeger te geven drinkt ze misschien wat meer.

3. Ik zou haar idd in een slaapzakje doen. Onze dame ligt 's nachts nog ingebakerd en overdag in een slaapzakje. Onze oudste lag ook al heel snel in een slaapzakje want ze kroop omhoog. Met een slaapzak aan bleef ze wat beter liggen.

Succes!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan