Hoi hoi,
Mijn zoontje is nu ruim 14wk en weegt 5,5kg.
Hij krijgt van mij 5 flesvoedingen (kunst) van 150ml en 2x borstvoeding (ochtend en avond).
Nu is het elke keer brullen nadat zijn fles op is en ook al brullen vóór de drie uur tussen de voeding verstreken is. Ik heb het idee dat hij dus gewoon honger heeft..
De verpakking van flesvoeding geeft aan bij 5-6kg = 5 x 180ml.
CB gaf aan dat 180 miss wel veel is voor zn maag nog om aan te kunnen.
Zelf ben ik bang dat hij onvoldoende bij mij drinkt met borstvoeding en daarbij heb ik zoiets van, wie nu te volgen. CB of de aanwijzingen op de kunstvoedingverpakking? Vooral omdat ie echt nog voor de 3u om zn voeding vraagt en bij mij met 10min bv klaar is.
Na zn voeding is ie gelijk weer een zonnestraaltje.
Wat geven jullie je kindje van ruim 3mnd? En ong zelfde gewicht.
Hoor het graag!
Mijn zoontje is nu ruim 14wk en weegt 5,5kg.
Hij krijgt van mij 5 flesvoedingen (kunst) van 150ml en 2x borstvoeding (ochtend en avond).
Nu is het elke keer brullen nadat zijn fles op is en ook al brullen vóór de drie uur tussen de voeding verstreken is. Ik heb het idee dat hij dus gewoon honger heeft..
De verpakking van flesvoeding geeft aan bij 5-6kg = 5 x 180ml.
CB gaf aan dat 180 miss wel veel is voor zn maag nog om aan te kunnen.
Zelf ben ik bang dat hij onvoldoende bij mij drinkt met borstvoeding en daarbij heb ik zoiets van, wie nu te volgen. CB of de aanwijzingen op de kunstvoedingverpakking? Vooral omdat ie echt nog voor de 3u om zn voeding vraagt en bij mij met 10min bv klaar is.
Na zn voeding is ie gelijk weer een zonnestraaltje.
Wat geven jullie je kindje van ruim 3mnd? En ong zelfde gewicht.
Hoor het graag!