aanvulling op mijn mail naar A. over miskramen

Ik wil nog even het volgende aan mijn verhaal over miskramen toevoegen.

Een vriendinnetje van me mailde een stuk uit een tijdschrift waarin ze las dat het regelmatig slikken van asperine, vroege miskramen kan helpen voorkomen, aangezien je bloed dan dunner wordt en kleine bloedklontertjes de innesteling niet in de weg kan staan.

Geen idee of dit enigszins helpt natuurlijk, maar baat het niet dan schaadt het ook niet, toch?

Lara

fout, fout,met asperine is de kans groter op een miskraam en ook pijnstillers ibuprofen vooral wanneer je dit slikt in het begin van je zwangerschap, deze medicijnen breken vetzuren af, alleen paracetamol is onschadelijk!!!! (hier zijn onderzoeken naar gedaan)

Op de site van gynaecologie staat inderdaad dat er een mogelijk verband kan zijn tussen miskramen en bloedstolsels in de placenta.Door een onderzoek met 300 vrouwen gaan ze kijken of bloedverdunners (in precies aangepaste hoeveelheid)als aspirine en hepamine dit kunnen voorkomen.Dus nooit op eigen houtje;het is nog steeds een onderzoek dus nog niet bewezen, dus je verhaal klopte in zekere zin wel!
Groetjes, A.

Terug
Bovenaan