Aanvullingen NOD Lijst

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Zouden jullie aub de nieuwe nod datum willen doorgeven. Ik heb er nog heel veel oude nod's op staan. En deze passen straks niet meer allemaal op de nieuwe lijst.

Als je nog geen nieuwe nod hebt, laat het dan ook effe weten. Dan laat ik je nog effe op de oude datum staan

Groetjes Doortje

Hoi,

Mijne zal waarschijnlijk 28 mei zijn. Ronde 2.

groetjes,
Kirsten

hoi hoi

Had ik al ergens gelezen, wordt veranderd op de nieuwe lijst.

Groetjes Doortje en veel suc6 deze ronde

Hoi Doortje,

Sinds afgelopen maandag had ik bruinsige afscheiding en ik hoopte stiekem dat dit een innestelingsbloeding zou zijn.
Maar vandaag heeft mijn menstruatie echt doorgezet, dus zet mij maar op de nieuwe lijst.

Linneke (32 jaar), ronde 3, nieuwe NOD 26 mei (poeh, poeh, wat duurt dat nog lang!!)

Groetjes,

Hoi Doortje,

Had heel enthousiast doorgegeven dat ik 4 mei NOD had. Maar  het is een paar dagen later geworden. 10 mei. En dat kan nog veranderen, want het word de eerste keer na de curetage. Dus 10 mei is mijn richtdatum. En (natuurlijk!) ben ik dan net op vakantie. Geweldige timing! Maar goed, misschien is het te vroeg gemopperd. Wie weet vieren we wel met z'n viertjes vakantie. (heb al een zoon van 2)
Mijn gegevens: Kat, 31 jaar, tweede kindje, NOD 10 mei.

Groetjes, Kat

Hoi Doortje,
Ben vandaag ongesteld geworden. Voel me KUT om het zomaar plat te zeggen. Vanochtend sollicitatie gesprek gehad (!?), ik twijfel over het gesprek, morgenochtend met vakantie naar de sneeuw. Ik moet alles nog inpakken, schoonmaken, je kent het wel. Stress. En dan ook nog koninginnenacht vieren (tot 23 uur, dan val ik in slaap....)?!
Nou ja het leven is zwaar ;-)

Mijn NOD is 24 mei, 3e ronde, Piep 34 jaar

Groetjes
Piep

Hoi Doortje,

Mijn NOD is 23 mei ronde 2 Pluto 27 jaar.
Alvast Bedankt.

XXXXjes Pluto.

Hoi doortje,
Sorry dat ik nu pas reageer, maar misschien had je het al gelezen dat ik even wat tijd voor mezelf nodig head.
Maar ik ga er weer een half jaar met gezonde moed tegenaan dus hier komt ie:

Inge (31) ronde 7 nod 32 mei

En meid ik vind het echt te gek dat je deze tijd erin wil steken om delijst up-to-date te houden en zoveel meiden een hart onder de riem wil steken!

Bedankt

Terug
Bovenaan