Aardappel dilemma

Ik heb tips nodig Ethan heeft een gruwelijk hekel aan gekookte aardappels..
Heb al van alles geprobeerd stukjes geprakt met jus, appelmoes of groente er door gehusseld.

Maar hij wil het niet eten hij eet verder alles pasta, rijst, gebakken aardappels en gefrituurd maar gekookt weigerd hij..

Hebben jullie misschien nog ideeën wat ik kan proberen

Ja dat klopt maar me kerel is geen pasta persoon en ik heb geen zin om straks voor 3mensen verschillend te koken.. En maar nu meestal wel een beetje rijst of macaroni voor Ethan ipv aardappels maar ik wil gewoon dat hij mee eet

Geen aardappels geven en over een tijdje gewoon weer eens proberen. Is hier ook wel eens met iets. Ik ga daar nogal makkelijk in mee. En na een paar weken / maanden eet ie het dan in een keer wel.

Ik zou ook ff geen aardappels geven het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat hij ze niet lust....
Een voordeel pasta en rijst blijven zeker 3 dagen goed in de koelkast.
Dus ik zou voor 3 dagen pasta en/of rijst koken.
En als jullie gaan eten schepje voor hem een portie in de magnetron warme groente erbij en klaar is kees.....
En dan zou ik het over een maand ofzo weer proberen.
Lastig maar niet ondoenlijk lijkt me...!
Sucses

Maar dit loopt al een maand of 4 en heb het een tijd niet gegeven en een tijd gewoon op bord gedaan hij pakt het wel maar zodra hij het proeft spuugt hij het uit

Hier precies hetzelfde hoor, Tim houdt er ook niet van en de oudste gruwelt er ook van. Ik doe daar maar niet te moeilijk over; het staat niet vaak op het menu hier.

Terug
Bovenaan