@ aardbeientoetje

A

Anoniem

Guest
hoi aardbeientoetje,  

het is alweer effe geleden dat je berichtte dat je alweer zwanger was,
je zat toen effe met je handen in je haar,
maar hoe is het nu?
gaat het ook goed met je zwangerschap?

liefs marina

Hoi Marina,

Wat lief dat je aan me denkt. Ik kijk niet zo heel vaak op het forum om 1 belangrijke reden; ik ben moe moe moe!
Ik ben al aan het idee gewend,heb gisteren de drie maanden echo gehad en alles was prima. We hebben de kleine zien bewegen en voor het eerst voel ik me blij met dit wondertje.
En ik hoorde van vrienden dat ze al langer dan een jaar voor de tweede aan t proberen zijn, ik besef dan wel dat we blij mogen zijn.
Maar met ons zoontje van 8 maanden die nog niet doorslaapt, moet ik me door de dagen heen slepen.
En door slaap gebrek heb ik af en toe nog steeds wel eens sombere buien en kan ik me alleen maar voorstellen dat het nog zwaarder gaat worden als deze kleine er is.
Maar eerlijk is eerlijk, na die echo van gister voel ik nu wel echt liefde voor dit wormpje..!!

liefs Toetje

wat fijn dat je er nu heel gelukkig mee bent!

snap dat je moe bent, en je zwangerschap en je kleine die niet doorslaapt...
weet niet hoe je situatie is, maar heb je geen lieve (schoon) ouders of vrienden waar je kleine 1 nachtje kan slapen, zodat je lekker een avond en een nachtje " vrij " bent?
vaak (spreek uit ervaring) dat de druk van het zorgen maar effe van de ketel is en je een momentje zelf hebt, ervaar je al wat meer rust, ook al heb je niet bijgeslapen...

heeft cb nog gekeken naar het feit dat je kleine nog niet doorslaapt?
heb je verder nog veel klachten van je zwangerschap?

liefs marina

Hoi Marina,
Ja, ik kan wel vragen of hij een keer kan logeren, dat gaan we ook snel doen. Ik vergeet wel eens dat ik ook hulp kan vragen...

En met de zwangerschap gaat het verder goed, op die moeheid na dan.
Misselijkheid is veel minder en ik krijg al een beetje een buikje! Dat maakt het ook al wel wat echter.

Hoe is het met jou en de kleine?
Alles goed?

liefs Toetje

hier gaat alles zn gangetje, ben redelijk boven mn depressie uitgeklommen, mede door de medicijnen, en ben nu aan de pil begonnen, dus denk dat mn hormonen nu ook in rustig vaarwater zitten..
vergeet zelf ook vaak hulp te vragen hor, en je heb als moeder (althans ik) toch ook vaak het gevoel dat je het zelf moet doen... dus snap wel dat je het vergeet of lastig vind.

fijn dat je een buikje begint te krijgen, kan van mezelf wel herrinneren dat je er dan ook naar toe ga leven en het idd echt begint te worden.

neem je wel vitamine pillen? mijn ervaring is dat als ik (toen ik zwanger was) vit pillen slikt waar alles in zat, ik ook minder moe was.
misschien een idee?

liefs marina

Gelukkig gaat het beter met je, ik las ook dat hormonen een hele grote rol spelen bij depressies. Hopelijk zal het nu beter gaan met je.
Want je somber voelen is echt heel vervelend, vooral omdat mensen het vaak niet snappen en vinden dat je na een paar maandjes je nu wel beter moet voelen..
Gelukkig gaat het nu beter!

Ik slik inderdaad vitaminen en visolie en ik ben nu 13 weken en voel me eerlijk gezegd beter, toch net wat minder moe, en ik zie het al veel positiever in..

Succes met alles,

liefs Toetje

Hoi Toetje,
Moest nog aan je denken, hoop dat het goed gaat....
Fijn dat je de eerste spannende  12 weken voorbij bent.Was de 12-weken echo weer leuk om te zien?
Wanneer ben je uitgerekend?Ergens eind mei...
Nou, hoop dat je lekker positief gestemd blijft, succes!
Groetjes Roos.(missmama)

Terug
Bovenaan