aardstraal?

hallo allemaal,
ik zit echt met een probleem en ben radeloos!!!
sinds 3/4 weken word mijn manneke van 1 jaar elke avond stipt om 20:45 huilens-overstuur wakker!! van alles geprobeerd,niks helpt,zodra je hem weer in bed legt begint ie weer te huilen! laat hem huilen tot dat ie zelf weer in slaap valt, maar na 4 uurtjes weer het zelfde verhaal.
word er moedeloos van,overdag is hij erg veranderd, kort lontje, huilerig, hangerig moeilijk op zijn benen blijven staan,terwijl hij altijd zo vrolijk manneke was,en het ligt niet aan zijn tanden, alles is onderzocht door arts, dacht mischien aan zijn oortjes te liggen maar ook dat is niet het geval.
nu hoorde ik via via dat het mischien te maken had meet een aardstraal!! de "klachten 'die hij heeft overddag zijn de sympthomen van een aardstraal,toevallig meer mensen die te maken hebben gehad met een aardstraal in slaapkamertje? heb al meerde plekken zijn bedje neer gezet, maar geen resultaat.we zijn afgelopen weekend er ff tussen uit geweest en daar sliep hij 3 dagen van 19:30 tot 7:00uur, zonder wakker te worden sávonds 20:45uur!!!! weet bijna voor 100% zeker dat er een aardstraal bij hem op zijn kamertje is, heb nu het bed in een hoek gezet, langs een muur, dit is mijn laatste hoop,en anders weet ik het ook niet, hij heeft elk plekje van de kamer al gehad.en anders maar van kamer ruilen,als hij vanavond weer wakker word.iemand nog tips, ben echt oververmoeid,en ben zelf niet te genieten,kortom ben kapot!! hopelijk staat het bedje nu wel uit de straling en kan mijn manneke weer rustig slapen en is overdag dan weer dat vrolijke ventje dat ie altijd is geweest. tips zijn welkom!!
 
je zou ook iemand kunnen vraagen om het na te kijken of er een aardstraal zit dit word vaker verholpen met een koperketel of zo iets weet het niet helemaal zeker maar de mensen die daar wel verstand van hebben kunnen je meer tips geven en anders probeer het eens dat het bedje los van de muur staat wil ook nog wel eens helpen namelijk

veel succes verder en hoop voor je dat het snel verholpen is
 
ooooooo wat vervellenden... hoe is het van nacht gegaan...
inderdaad even een nacht een ander kamer en anders hulp in roepen...

hoop dat jullie snel weer jullie rust hebben gevonden...
 
Er zijn mensen die dit kunnen nakijken. Gewoon doen dan weet je het zeker.
Mijn achternichtje heeft het ook gehad, ze was hier heel gevoelig voor. Zij hebben nu een of andere plaat beneden in de kelder liggen en het probleem is opgelost.

Dus als het bed verplaatsen niet helpt zou ik dit zeker proberen.

Succes!!
 
Nee heb er geen ervaring mee. Ben benieuwd of het geholpen heeft, anders idd in bedje in andere kamer? Succes!
 
Wij hadden ook dat ons dochtertje ( nu bijna 17 maanden) steeds aan het huilen was in de avond in bed. We hebben de slaapkamer helemaal veranderd en nu gaat het goed. Hopelijk lukt verandering bij jullie ook!
 
Beetje een late reactie, weer dus niet of je dit nog leest.

Wij hebben hier ook ervaringen mee. Slecht slapen, veel huilen enz. Hier waren meerdere (3) aardstralen de boosdoener. Ze liepen precies op de plekken waar mijn kleine man dag en nacht was.

Toen de aardstralen weg waren (geblokkeerd door koperen draden in de tuin) ging het zo'n stuk beter! We hadden compleet een ander kind!

Hoop dat het inmiddels beter gaat met jou kleintje!

Groetjes Redaro
 
Terug
Bovenaan