Aardstralen en moeilijk zwanger worden!Wie weet er meer van?

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over aardstralen...Dat zijn energiebronnen die onder de grond lopen, om sommige plekken kruizen ze elkaar en dat kan een negatieve invloed hebben voor de gezondheid van de mens.
Nu heb ik al van verschillende mensen gehoord (o.a. mijn zus, zij werkt op een kinderdagverblijf) dat aardstralen ook je hormonale stelsel in de war kunnen gooien en je daarom moeilijker zwanger kunt worden.
Heb ook op internet dit soort verhalen gehoord.
Een collega van mijn zus heeft er ruim een jaar over gedaan om zwanger te worden, toen ze iemand liet komen voor die aardstralen (je kunt daar een koperen plaat voor plaatsen of een soort matje) en die maand erop was ze zwanger...Toeval? Zou kunnen, maar type het maar eens in op google en je krijgt zat verhalen...

Nu ben ik in mijn 8ste ronde en het wil niet echt lukken dus...Mijn zus begon er gister over en toen heeft mijn vader gependeld...(hij kan dat, heeft dat al bij verschillende huizen gedaan, mijn nichtje sliep ook niet door, bleek bovenop een aardstraal te slapen en er is een plaat geplaatst en nu slaapt ze elke nacht lekker door!) en toen bleken we een aardstraal onder de keuken te hebben...ik dacht door naar boven en daar is onze slaapkamer...dus mijn vader naar boven, ja hoor, boven ons bed, begon de pendel te draaien...en mijn vader zou heus niet expres met dat ding draaien, want bang maken wil hij ons niet...

Ik ben eigenlijk op zoek naar meiden die daar ook ervaring in hebben of die verhalen kennen van bekenden die moeilijk zwanger konden raken en ook een aardstraal bleken te hebben...Als er echt heel veel verhalen bekend zijn, wil ik toch zo'n plaat laten plaatsen...

Als je er niet in gelooft of je vindt het onzin (terwijl het echt niet spiritueel is, het is gewoon zo...alleen niet iedereen kan ze opzoeken...) reageer dan gewoon niet...ik wil namelijk alles proberen om zwanger te raken en als dit er één van is...dan doe ik dat gewoon...

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Joepie

he joepie,

Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar het klinkt wel aannemelijk.
Waarom plaats je niet gewoon zo'n plaat dan? Baat het niet dan schaadt het niet...........
is het proberen altijd waard toch?

Succes!!!
Liefs Rimke

Hallo,

Ik vroeg met het volgende af na het lezen van je verhaal: waarom klussen jullie dan niet tijdelijk ergens anders dan in je slaapkamer ? Als het dan echt daar aan ligt, ben je misschien vlugeer zwanger door in de living ofzo te klussen?!

Ha meiden,

Rimke, bedankt voor je reactie...je hebt eigenlijk ook wel gelijk, maar je zoekt overal bevestiging he...Hoe is het met Maudy??Doet ze het goed?? Volgens mij had je ook een foto geplaatst op de klusbabes of niet?! Zag in ieder geval heel wat mooie droomfoto's voorbij komen! En hoe gaat het met jou, geniet je ervan?

Bereke (volgens mij) Ik weet het pas sinds gisteren, dus we konden er nog niet veel aan doen...toevallig heb ik gisterenmorgen mijn eisprong gehad (voel hem heel goed, was dag 14 en vanmorgen was mijn temp. 36.8) en we hebben gisteravond nadat we het wisten op een andere plek geklust! Dus wie weet helpt het!
Maar bedankt voor de tip, haha! We gaan het hele huis rond!

Zijn er meiden die er positieve verhalen hebben?

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan