AArggghhh ik wordt gek hier....Help me aub

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Had een vraagje..
Volgens alle berekeningen had ik gister mijn eisprong. Mijn vruchtbaarste periode was van 14-09 tot 19-09 in die periode hebben we het elke dag gedaan...

Dan zou ik 22-09 innesteling hebben en zou ik dan ook al bloed kunnen verliezen?!
Bij een vriendin van mij die wist voor dat ze overtijd al dat ze zwanger was door verschillende symptomen kan dat??

Heb ook links onder mijn navel kramp in mij buik, het zijn geen ongi symptomen..
 Wat ik eigenlijk wilde vragen is als ik de dag voor mijn eisprong heb geklust en de zaadcellen hebben hun weg gevonden, wordt je baarmoeder dan afgesloten of sluit die pas als je je eisprong hebt gehad?!  

quote: neo86 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2006 18:21:25'));

Hallo allemaal,

Had een vraagje..
Volgens alle berekeningen had ik gister mijn eisprong. Mijn vruchtbaarste periode was van 14-09 tot 19-09 in die periode hebben we het elke dag gedaan...

Dan zou ik 22-09 innesteling hebben en zou ik dan ook al bloed kunnen verliezen?!
Bij een vriendin van mij die wist voor dat ze overtijd al dat ze zwanger was door verschillende symptomen kan dat??

Heb ook links onder mijn navel kramp in mij buik, het zijn geen ongi symptomen..
 Wat ik eigenlijk wilde vragen is als ik de dag voor mijn eisprong heb geklust en de zaadcellen hebben hun weg gevonden, wordt je baarmoeder dan afgesloten of sluit die pas als je je eisprong hebt gehad?!  

Hoi,
Het lijkt mij dat je baarmoeder afgesloten wordt, maar dat weet ik niet zeker.
Misschien dat iemand anders het weet.

Groeten, Nadine.

Hoi,
Op je laatste vraag zou ik je geen antwoord kunnen geven. Weet ik ook niet precies. Wat betreft je eerste vragen, het lijkt me erg vroeg en snel als je al de dag na je eisprong iets zou merken van een innesteling. Ik heb al meerdere versies gehoord maar pas na een paar dagen (ongeveer 7) kun je symptomen krijgen van een innesteling. Maar pas op, ieder lijf reageert anders en je hoort zoveel. Dus wie weet. Zou er misschien een mogelijkheid zijn geweest dat je je eisprong ietsje eerder hebt gehad? Daarnaast kan het ook komen van het vrijen die pijntjes. Dat heb ik zelf ook eens gehad. Dit naar aanleiding van iedere dag vrijen. Het heeft bij mij geholpen door om de dag de vrijen in mn vruchtbare periode. En maak je niet ongerust, das ook vaak genoeg en wordt door velen (waaronder artsen) geadviseerd vanwege de kwaliteit van de sperma.
Succes en hopelijk is de pijn snel over.

groetjes Ilona

quote: neo86 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2006 18:21:25'));

Hallo allemaal,

Had een vraagje..

Hai Neo,

In principe hoef je niet iedere dag te klussen, is zelfs beter voor de kwaliteit van het sperma. Zo ben ik ook zwanger geworden van onze eerste. Het is goed om te klussen de dag voor je eisprong. De zaadcellen hebben ook een x aantal uur nodig om naar boven te zwemmen. Op de dag zelf ben je dus meestal te laat. Op internet is het aantal uur wel te vinden (heb ik uitgezocht tijdens mijn eerste periode om zwanger te worden, nml een jaar). Die innestelingsbloeding zou ik me niet teveel van voorstellen, die heb ik niet, net als zovelen, gehad. Over die symptomen is zo veel gezegd, iedere vrouw heeft andere kwalen. Ik dacht iedere maand iets te voelen of te merken. En ja, ik voelde me anders ook die maand dat ik zwanger werd nog voor mijn NOD, maar je bent dan ook al maanden  zo gefocust op je lichaam. Als je redelijk nauwkeurig je eisprong wilt weten, zou ik ovulatietesten halen. Zij geven vooraf aan als je eisprong komt, moment om te klussen dus. Helaas haal je je daar wel veel druk mee op de hals, maar het is voor een keer een goede indicatie toch?
Ik wens je veel succes en ik hoop dat je zwanger bent (of anders snel raakt)

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan