aargh nee toch! Niet nu al!

Hoi nou weet niet of ik droom maar ben bijna 7 weken zwanger en heb nu al last van dikkere enkels. Heb een enkelbandje om en die begint behoorlijk strak te zitten, is dat wel normaal???
Ik eet gezond en probeer 1.5 liter water te drinken op een dag omdat dat gezond is maar nu ben ik bang dat ik dat water niet afvoer Heeeeeeelp. Wie heeft hier ook zo vroeg last van of last van gehad? Please laat wat van je horen ben bang dat dit niet normaal is zo vroeg. Anoniempje
 
Ik weet niet of het zo vroeg al kan, maar waarom niet?Het is inderdaad warm en dan heb ik het ook altijd erger. Wat mij goed helpt is een kussen onder het voeteneind van mijn matras, heb ik tenminste in de ochtend nog enkels.

groetjes jane31wk
 
ook niet zwangere hebben last van vocht hoor met dit weer.
ik ben nu 26wk zwanger, maar ik heb er gelukkig nog geen last van. hoop het ff zo te houden.
ik heb wel heel moeie benen gevoel, als ik s'avonds in bed lig zijn ze wiebelig en doen ze pijn...ik douche ze al met koud water af, en leg ze hoger op een kussen ofzo.
verder is er weinig aan te doen denk ik.
groetjes sandy
 
Ha ha nou bedankt voor jullie ractie's zal ook wel door de warmte komen maar ja je weet maar nooit he. Ik blijf in ieder geval gewoon mijn water drinken en ja misschien toch maar een kussen onder mijn benen vannacht! Thanks
 
Terug
Bovenaan