gister weer terug geweest naar vk en meneer maakte zich weer zo druk dat ik daar weer lag met een hartslag van 170-180 die niet zakte :S dus vk heeft overleg gehad met dienstdoende gyn en die vond ook dat ik maar op de poli langs moest komen voor uitgebreid onderzoek. half 2 voor ctg in ziekenhuis zijn en was 2 uur pas een keer aan de beurt dus half 3 weer in wachtkamer voor het gesprek bij de gyn en dat was half 4
echt zo irritant dat het zo mega druk was maar uk zn hartslag was keurig 145 gemiddeld :O vruchtwater was er voldoende en verder konden ze niks opmerken aan deze zwangerschap alleen dat ik mijn vk vaarwel mocht zeggen en nu dus in ziekenhuis op controle moet :s vind het wel ff balen want je bent er toch aan gewend. in strippen zien ze niet veel in het ziekenhuis en doen ze dan ook eigenlijk niet voor 40 weken maar heb uitgelegd met tranen in mijn ogen dat het nu echt wel afzien is en ik er helemaal klaar mee ben. nu heeft ze maar in dossier gezet dat ze maandag gaan kijken of ik ontsluiting heb en zo ja miss strippen maar dan moet ik wel harde buiken enzo voor lief nemen want kans van slagen is erg klein (met eigen vk overlegt en die zei ja met 40 weken is dat ook nog zo)
dus ben benieuwd maandag wat het dan weer word
voorlopig vanacht heerlijk geslapen van half 2 tot half 6 :S pfff fijn hoor die laatste loodjes
veel liefs
dus ben benieuwd maandag wat het dan weer word
voorlopig vanacht heerlijk geslapen van half 2 tot half 6 :S pfff fijn hoor die laatste loodjes
veel liefs