ABC-Dolphilus poeder

Heeft iemand gehoord van ABC-Dolphilus poeder tegen darm krampen. Ik kan het wel op internet vinden op een engelse site maar het cb heeft er niet van gehoord en ook de advies lijn van ouders van nu niet. Ik las er over in het boek van Daphne Dekkers en ook hier en daar wel eens op een forum. Maar in Nederland is het geloof ik niet te koop. Waarom niet? Is er iets mis mee?

Hoop op reacties. Alvast bedankt.

EZ
 
Hallo EZ,

het is gewoon te koop in Nederland hoor. Het heet ABC-Dophilus en is van het merk Solgar. Ook ik heb het bij de Gezond&Wel winkel gekocht. Het schijnt goed te werken. Bij ons had het uiteindelijk geen zin want mijn kindje bleek geen darmkrampjes te hebben, maar reflux. Als je zoekt op google.nl dan krijg je meer info. Ik dacht zelfs dat er een apotheek is op internet die het naar je toe kan sturen (ik geloof dat het de Rode Pilaren heet: tik het maar even in op google.nl)

Succes!
 
he EZ, ABC-Dophilus kun je gewoon bij de apotheek bestellen, het koste me 22 euro, geloof ik. Ik heb het idee dat het wel helpt, bij mijn dochtertje, ik gebruik het nu meer dan een maand! Verwacht niet dat al de klachten meteen over zijn! Was bij mij niet, maar de klachten zijn zeker verminderd. Haar krampjes zijn minder en veel minder heftig! Ik ben ook overgegaan van nutrilon voeding naar omneo voeding, misschien dat dat ook al veel geholpen heeft! Heel veel succes met de kleine, probeer ABC en geef het even de tijd! groetjes Sjoukje
 
Ik ken het middel niet maar bij mijn 2e dochter gebruik ik tegen de darmkrampjes cinababy vanm VSM en dat werkt waanzinnig goed. Bij mijn 1e dochter heb ik het na 1,5 maand pas gebruikt en heb ik heel wat nachten lopen te troosten zonder dat het hielp, ontroostbaar was ze. |Ik had na het inwerken van de cinababy een heeeel tevreden baby en nu wederom hetzelfde verhaal, alleen ben ik (door ervaring rijker) na 3 weken met de druppels begonen (elke dag 2x 3 druppels)het slaat wederom goed aan en ik heb opnieuw een zeer tevreden baby die zich alleen meldt waneer het tijd is voor de fles...
 
Terug
Bovenaan