ABC dolphius/ Baby dolphius Dr brown fles en speen

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Onze baby is 2,5 week en heeft last van krampjes.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb baby dolphius ( voorheen ABC dolphius) aangeschaft maar met de dr brown speen 1 krijgt ze niets uit de fles.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">In de winkel heb ik het advies voor speen 4 gekregen maar dit werkt natuurlijk niet omdat dat gat veel te goot is.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik hoop dat iemand mij kan helpen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Groetjes Michael</p>

De spenen van de difrax s fles passen ook op de dr brown fles. Voor mijn dochter was de fase 1 speen te langzaam en de twee te snel toen heb ik  de S speen gedaan en dat ging beter omdat het gaatje iets groter was. Ik heb verder geen ervaring met ABC dolphius in de fles. Is dit was dikker als flesvoeding ?

De spenen van de difrax s fles passen ook op de dr brown fles. Voor mijn dochter was de fase 1 speen te langzaam en de twee te snel toen heb ik  de S speen gedaan en dat ging beter omdat het gaatje iets groter was. Ik heb verder geen ervaring met ABC dolphius in de fles. Is dit was dikker als flesvoeding ? Fase 4 is idd erg groot. Anders mischien de 123 speen van difrax ?

Baby dophilus is probioticapoeder, de witte poeder lost op maar er blijven kleine stukjes in de fles drijven en ik denk dat die blokkeren bij speen #1. Als die stukjes ervoor zitten denk ik dat ze niet genoeg zuigkracht heeft om alles uit de speen gezogen te krijgen.

Ik heb geen ervaring met dat middel, maar moet het in de flesvoeding gemengd worden of kan je het wellicht met een lepeltje vooraf of na de flesvoeding geven? 
Als er dikke stukjes in de flesvoeding ontstaan, dan moet je het misschien beter mengen? 

Nee het moet echt in de fles, dat staat ook in de omschrijving. 
Alleen de witte poeder lost op en kleine (kruiden?) Stukjes lossen niet op en zijn dus niet te mengen, dit zal denk ik moeilijk zijn voor haar om door de speen te zuigen.
Helaas kan ik een duidelijke afbeelding niet toevoegen.
Morgen ga ik #2 en #3 speen kopen en stuk voor stuk proberen.
Hopelijk is ze snel van de krampjes af want dit zijn lange nachten. Ik dacht eerst dat het aan de voeding lag maar het is puur alleen i  de avonden dat ze echt last van krampjes heeft dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Maarja als iemand anders nog tips heeft(buiten sab simplex) dan hoor ik ze graag!

Groetjes

Ik hoop dat het werkt, succes! 
Voor krampjes hebben wij sabsimplex gebruikt en daarnaast deze tips
voornamelijk afleiden, steunen en liefde geven, buikje zachtjes masseren en warm houden met een extra doekje en sussende woorden hielpen goed. Ik heb mijn zoon uren lang op mijn benen in slaap gewiegd, het werkte voor hem, als hij dan krampjes kreeg legde ik mijn handen op zijn buikje en dan ging het weer. 
De eerste paar maanden zijn zwaar maar na 3 /4 maanden wordt het echt veel beter, sterkte!! 

Terug
Bovenaan