ABC dophilus

Heeft iemand ervaring met ABC dophilus?
Hoe lang moet je het gebruiken voordat je resultaat merkt?
Tips over het beste tijdstip op de dag geven?
Alvast bedankt voor jullie info.
 
Ik heb het in de eerste maanden gebruikt. Vond het erg duur ( €25,-). (ik had het boekje van Daphne Deckers gelezen). Ik kan niet zeggen dat dit het nu is geweest dat geholpen heeft. Vaak groeien kindes ook vanzelf over de krampjes heen. Maar als moeder wil je alles proberen als je kindje pijn heeft. Heb ook cinababy gebruikt, VSM.
Succes
 
Ik heb het ook gebruikt. Na een week of 2 ging ik verschil merken. Maar dan is het nog niet volledig over. Dat gaat best langzaam, maar het helpt wel; ik was best tevreden. Het is wel duur, maar je doet er ook een paar maanden mee. Ik deed in elke fles een mespuntje.
Groetjes en succes!
Machteld
 
Hallo,
Ik gebruik het ook. Het bevalt ons erg goed. Af en toe heeft mijn zoontje wel last van zijn buik, maar dat komt dan vaak omdat er lucht dwars zit en dat moet er dn uit. ABC Dophilus schijnt is goed voor de darmflora en dus ook voor de huid (schijnt vaak samen te gaan, darmen en huid) Ik ben zelf allergisch voor van alles en nog wat, dus daarom ben ik dit gaan gebruiken, uit voorzorg en ik moet zeggen dat mijn zoontje nog steeds een prachtig huidje heeft (2 maanden) Omdat ik borstvoeding geef, vermeng ik een kwart theelepeltje ABC met ongeveel vier theelepels water en dit geeft ik voor de bv. Ik doe dit echter maar een keer per dag, staat volgens mij ook op de gebruiksaanwijzing.
Succes ermee, groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan