Abortus hebben gepleegd nu opnieuw zwanger?

<p>hey dames</p><p>15 juni heb ik mijn abortus laten plegen, de dag van vandaag heb ik er nog steeds spijt van,</p><p>maar mijn ongesteldheid is nog steeds weg dit zijn al haast 2 maanden, dokter gebeld en uitgelegd morgen moet ik een zwangerschapstest doen, ik ben wel een beetje bloed verloren maar dan een propje </p><p>Ik ben best wel bang dat ik opnieuw zwanger ben,  weet nu niet hoe ik me moet voelen...</p>

Ten eerste wat vervelend dat je spijt hebt van de abortus, lijkt mij erg heftig om mee te moeten maken. 
Ten tweede wat ontzettend dom, sorry dat ik het zo zeg. Maar om zo snel na een abortus zwanger te raken is niet heel slim. Vooral waarschijnlijk de reden waarom je een abortus hebt gedaan. En dat het in deze tijd ook niet hoeft. 
Maar dat ten zijde. Als je zwanger blijkt kan je er voor zorgen? Wil je dat ook. En wat nu? Houd je het, adoptie of abortus? Heb je iemand om mee te praten hierover, eventueel de vader van de baby?
Ik wens je heel veel succes en sterkte.

Ik wou het inderdaad graag houden maar me vriend niet, waar ik nog steeds samen mee ben, en me moedergevoel was al sterk en wou het super graag verzorgen 
ik ben meteen weer begonnen met de pil naar abortus toen na 1 maand gestopt om te kijken of me lichaam weer normaal was, nu na 3 weken geen pil te hebben gebruikt nog steeds niet ongesteld, wel opeens veel huilbuien maar dat kan ook door de stress komen, ik ga aanstaande maandag ook contact opzoeken met een vertrouwingspersoon om me verhaal uit te leggen en om de abortus een plekje te kunnen geven

Hoi

Ik heb 6 jaar geleden ook een abortus gedaan ( dit omdat ik net bevallen was ( 2maandjes) en ik tijdens die zwangerschap verschoven wervelen had gekregen. Omdat me dochter naar achter tegen me rugwervelen aan lag. Als ik die zwangerschap op dat moment had doorgezet dan weet ik niet hoe me rug er nu aan toe zou zijn. Ik had er direct daarna en tot de dag van vandaag ook spijt van. Ben er nooit echt overheen gekomen maar heb het soort van een plekje kunnen geven. Ben op dit moment 33+2 weken zwanger van mijn 3de kind en ben super happy!!  Ik herriner mij nog na de abortus dat ik daarna niet direct mijn normale menstruatie terug had en dat alles weer op gang moest komen. Doe in iedergeval die test dan heb je meer duidelijkheid. Sterkte ! 

Hoi

Ik heb 6 jaar geleden ook een abortus gedaan ( dit omdat ik net bevallen was ( 2maandjes) en ik tijdens die zwangerschap verschoven wervelen had gekregen. Omdat me dochter naar achter tegen me rugwervelen aan lag. Als ik die zwangerschap op dat moment had doorgezet dan weet ik niet hoe me rug er nu aan toe zou zijn. Ik had er direct daarna en tot de dag van vandaag ook spijt van. Ben er nooit echt overheen gekomen maar heb het soort van een plekje kunnen geven. Ben op dit moment 33+2 weken zwanger van mijn 3de kind en ben super happy!!  Ik herriner mij nog na de abortus dat ik daarna niet direct mijn normale menstruatie terug had en dat alles weer op gang moest komen. Doe in iedergeval die test dan heb je meer duidelijkheid. Sterkte ! 

Btw mocht je niet zwanger zijn zou ik even met je HA bespreken over anticonceptie. Ik heb jarenlang de implanon gehad en heb goede ervaring ermee. 

Btw mocht je niet zwanger zijn zou ik even met je HA bespreken over anticonceptie. Ik heb jarenlang de implanon gehad en heb goede ervaring ermee. Heb dit direct na de abortus laten plaatsen omdat ik zoiets nooit meer wou meemaken. 

Terug
Bovenaan