abortus ??!???

A

Anoniem

Guest
Lieve mensen

Ik moet toch even wat kwijt. Net las ik in een ander berichtje over meisjes die per ongeluk zwanger worden en eventueel abortus gaan plegen. Nou, mijn man en ik hadden (hebben) problemen op gebied van sex omdat hij zo onzeker is dat hij niets durft. Ik heb een nogal onstuimig en veelzijdig verleden op dit gebied. Niet echt een match dus

Omdat we zwanger willen worden (en daar is toch echt sex voor nodig.......) gaan wij sinds een tijdje naar een sexuoloog. Die zit dus, echt onvoorstelbaar, in hetzelfde pand als de abortuskliniek. Je wil echt niet weten hoe druk het daar is!!!
Wel raar om daar binnen te komen en het zo druk te zien met mensen die van hun kindje af willen, terwijl wij er zo onze best voor doen. Best oneerlijk. Soms gaan ze er zelfs vanuit dat wij ook voor abortus komen. Alsjeblieft zeg!!!

ik begrijp je gevoelens en ik snap het ook niet hoor
een hoop stellen hebben moeite om zwanger te raken en daar zie je een hoop mensen die een abortus plegen echt frustrend

die mensen denken echt niet na hoe het zou zijn als je niet zwanger kan raken en hebben geen idee dat ze een mens doodmaken zo zie ik het

en later jaren later dan hebben ze spijt en kan je niet meer terug
en daar denken ze niet over na
die mensen die abortus laten plegen moeten eerst goed nadenken wat ze doen

Groeten van Romy

Hai Romy

Op zich kan ik me best voorstellen dat mensen tot het besluit komen om abortus te plegen. Ik zou het zelf nooit doen, hoor. Iedereen moet dat voor zichzelf weten. Maar dat ze dan zo'n seksuoloog en de abortuskliniek bij elkaar stoppen...

hai woedel,

ja dat is wel een beetje cru inderdaad......
het blijft toch bizar dat sommigen zo'n moeite moeten doen om zwanger te worden en anderen het ongewenst worden.....

Goed van jullie dat jullie in therapie zijn! Hoop dat het helpt en dat je gauw zwanger raakt!

Liefs Mienetje    

hoihoi.
ja dat klopt dat was denk ik mijn berichtje...
ik word er altijd zo pissig van op 1 of andere manier...ik zei al waarom.
Sommige meiden hier die al zo lang zo graag een baby willen lukt het niet...
en (laten we zeggen bv.een dom 15 jarig meisje dat niet goed uitkijkt met het vrijen)daar gebeurt het zomaar bij en dan laten ze het weghalen.
Ik heb dat altijd al een  vreselijk iets  gevonden...en...sorry maar dat vind ik nog steeds.
en het is zonde,echt.
Iedereen,gauw zwanger worden (ik morgen test whoooo zenuweeeeeen)
en slaaptrusten.
doeiii groetjes van moniek

Hoi.
Nou dat is iid erg vreemd 2 uiterste bij elkaar in èèn gebouw.
Lijkt me super raar.
Wel goed zeg dat jullie naar een sexuloog gaan,lijkt me ook een hele stap!
Ik wens jullie veel succes en hopelijk zijn jullie snel zwanger!!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan