Ik ben nu 21 weken, maar morgen zalhet afgelopen zijn..... Toen we met18 weken een pret echo lieten maken, kwamen we erachter dan het kindje in me vocht had in de hersenen. Een reeks onderzoeken volgden, uiteindelijk kreeg ik vorige week te horen dat onze kindje een hersenafwijking had en het syndroom van Down. Wij hebben onmiddelijk besloten om een einde te maken aan de zwangerschap. Morgen gaat het gebeuren, hoewel ik er gewoon zeker van ben dat dit het beste beslissing zal zijn, voel ik me heel schuldig en verdrietig tegelijk. Ik weet dat wij het niet aankunnen, ik voel me zo ´n monster. Waarom kan ik nou niet van een kind houden met een verstandelijk gehandicapt kind houden?!?! De afgelopen weken heb ik bijna geen oog dicht gedaan...... wij wilden dit kind zo graag......maar.....
Ik wil zo graag er over praten met mensen die hetzelfde beslissing hebben genomen......Hoe moet ik leven met mijn schuldgevoelens???? Hoe moet ik leven met mijn verdriet?!?
Ik wil zo graag er over praten met mensen die hetzelfde beslissing hebben genomen......Hoe moet ik leven met mijn schuldgevoelens???? Hoe moet ik leven met mijn verdriet?!?