@abroeder

hoi andrea ,
ik heb zelf een idee dat het een meisje is maar weet het niet zeker , mijn vorige zwangerschap was van een tweeling dus dat is al totaal iets anders .
Maar iedereen in mijn omgeving denkt dat het een meisje word , maar ik wacht gewoon even tot 28 dec .
wil jij het ook weten .
gr evelien

Hoi Evelien.

Ik heb op 30 nov een pret echo gehad en toen wisten we al wat voor geslacht onze baby had.
Mijn dochter krijgt een broertje..
Moest zelf wel even wennen want ik denk toch dat ik een meisje had verwacht!..

We gaan samen aftellen tot de 28ste..Ik heb de 20 weken echo om 09.00 uur en jij ?

Gr Andrea

hoi Andrea,

Wat leuk een jongetje , ik heb natuurlijk twee jongens dus ik hoop eigenlijk op een meisje , maar als het een jongen is is het ook goed .
Zolang het maar gezond is .
Wij hebben pas s`avonds om 19:00 uur een afspraak , man lief moet gewoon werken . Dus vandaar .
Ik heb alleen wel nu zo iets van was het maar de 28 ste maar ja even geduld hihihihihi.
Maar ben jij ook 15 mei uitgerekend ?

gr evelien

Hoi Evelien

vind ik ook, zolang het maar gezond is.
Gelukkig kan mijn man wat later beginnen die dag. Zn baas is erg vriendelijk en mijn man mag elke keer gelukkig mee naar het ziekenhuis ook al is het onder kantoor tijd. Mn man haalt de verloren tijd wel weer in. Scheelt wel.!

Ik weet wat je bedoelt. De tijd gaat me veel te langzaam! hihihi

Ik ben 12 mei uitgerekend....

gr Andrea

hoi andrea,
even een vraagje misschien heel stom maar op welke dag begint een nieuwe week van je zwangerschap .
ik ben namelijk op dinsdag 18 wk
dus ben nu precies 18wk en 3dagen .
ben even benieuwd omdat ik op 15 mei ben uit gerekend .

fijn dat je man vrij kan krijgen , het is altijd fijn als er iemand mee gaat .
gr evelien

Terug
Bovenaan