Acceptatie kind

Wij zijn in verwachting van ons tweede kind. 29 januari is de datum. Bij onze eerste kind wilden we vooraf het geslacht niet weten en hebben we een wolk van dochter gekregen. Mijn partner wilde ook vurig dat het een meisje zou worden. Nu bij onze 2e hebben we toch om het geslacht gevraagd en het blijkt een jongen te worden. Mijn partner heeft daar grote moeite mee. Het is iets wat ze absoluut niet op gehoopt had. Ik vind dat raar dat ze een afkeer lijkt te hebben van ons tweede kind. Een voorkeur zal iedereen wel stiekem hebben. Maar ze geeft zelf aan dat ze een afkeer ervan heeft op dit moment...Dat stemt me toch zorgelijk....

Ik wilde per se van tevoren weten wat het geslacht van ons kind zou zijn omdat wij beiden heel graag een meisje wilden. Als het een jongen zou zijn, wat ook zo is, dan hadden we de tijd daaraan te wennen. En ik heb er idd een paar weken voor nodig gehad om daaraan te wennen. Nu blijkt dat ons jochie (nu 34 wkn) te klein is, maakt het echt niks meer uit. Ik hoop dat ie gezond ter wereld komt!! Hoop en denk dat jouw partner helemaal verliefd is op de kleine als hij geboren is.

Terug
Bovenaan