accupunctuur

Hoi ladies
Ik heb 2 november een afspraak voor accup. Ik heb haar verteld dat ik voor de derde keer clomid 100mg slik maar niet wil lukken. Dus nu gaan we het met accu proberen zijn er ook damens die dit ook hebben gehad of er meer van weten. Heeft er iemand goeie ervaring mee?

gr Niem

Hallo Niem,

Ik ben sinds kort ook bezig met acupunctuur, en ik heb er wel een goed gevoel over. Ik slik geen clomid, maar ben al 2 1/2 jaar bezig. Ik schijn erge PMS te hebben, en dat kan ook een blokkade geven.

Nu heeft ie die geprobeerd op te heffen, ben 2 weken geleden WEL ongesteld geworden maar wist niet wat me gebeurde zo licht het dit keer was, helder bloedverlies en geen centje buikpijn.

Nu heeft hij afgelopen keer mijn eierstokken gestimuleerd omdat ik een eisprong zou kunnen hebben ( moet wel weer tempen dat vind ik minder) maar goed ik ben dus benieuwd als mij NOD er is. Zou het echt werken????

Succes ermee en hopelijk merk jij ook echt verschil.!

Groeten,
Cynthia

Heey Cint,
Ben je nou ong geworden ook door die accu of niet.Ik ga het dinsdag doen maar blijf wel clomid slikken,want ze zou kijken voor iets waar clomid niet bij komt.En misschien ook iets met chineese kruiden zei ze dus ik ben benieuwd.Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Niem.

Terug
Bovenaan