acht dagen later...

A

Anoniem

Guest
Vorige week dinsdag schreef ik dit:

Hallo,

Sinds een klein jaar wil ik dolgraag mama worden, alleen vriendlief nog niet..
Een half jaar terug was ik er heel erg mee bezig, vriendlief proberen zover te krijgen. Heb de moed gegeven moment maar wat laten varen en me op andere dingen gaan concentreren...Ben dus  nog gewoon aan de pil...maar...

Sinds twee weken voel ik me hondsberoerd...misselijk...overgeven...geen zin in eten...net alsof mijn buik met hele andere dingen bezig is...niet zomaar buikkrampen, voelt anders...ben een week thuis gebleven van het werk...kon het niet...was te moe...sliep de hele dag (van dat mooie weer heb ik vorige week niets meegekregen dus...). Heb gelukkig nog maar vier dagen te gaan en dan is de strip op...dus volgende week afwachten...zou ik dan misschien zwanger zijn, of zou ik het gewoon graag willen...Zelfs mijn moeder zei al: ben je zwanger ofzo..?? Misschien dan toch binnenkort maar eens zien om een zwangerschapstest...

Tja...wat zoiets allemaal met je kan doen...Enige wat je kan doen is rustig afwachten...helaas...

Liefs Rixt

Nu zijn we acht dagen verder. Had zondag dus ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog niets.... Nu kan het wezen dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt...of zou het dan toch zo wezen...wanneer zouden jullie testen?

Groeten Rixt

Hoi Rixt,

als ik jou was zou ik morgen of vrijdag testen. Ik zou er wel heel erg benieuwd naar zijn en niet kunnen wachten op de uitslag. Het kan ook zijn dat de spanningen je ongi tegenhouden, maar voor de zekerheid zou ik toch gaan testen. Dan  weet je waar je aan toe bent.

Ik wens je heel erg veel succes en sterkte met je keuze.
Het zou een cadeautje zijn..........toch?

Liefs Poco.

Het eerste wat ik zou doen als ik jou was is een test gaan halen morgen.
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!
Zou wel een super verassing zijn als je nu toch zwanger blijkt te zijn.

Terug
Bovenaan