Achter de rug

Hallo Meiden,

Allereerst bedankt voor de lieve reacties, ik vind het toch wel erg fijn zo'n forum met lotgenoten.
Ik ben gisteren voor de 2e keer in 3 maand gecuretteerd en het is me weer meegevallen. De vorige keer vloeide ik veel meer na de tijd dan nu. Heb ontzettend last van mijn strot dat buisje heeft flink geirriteerd. Het meisje dat voor me aan de beurt was en bij me op de kamer lag had er ook zoveel last van. Verder dacht ik zelf dat ik me wel aardig beschermd had door me voor te houden eerst de echo af te wachten. Ik merk dat dit erg moeilijk is. Voel me leeg en erg emo, ik vind het ontzettend kut en hoe ik er nu over denk ga ik rustig aan doen. Ik zet mijn kinderwens even op een laag pitje. Ik zou niet weten hoe ik met een derde miskraam om moet gaan. Het zwanger worden is bij mij niet zo'n probleem maar het zwanger blijven. Wil mezelf even een paar maanden de rust geven dit te verwerken en dan zie ik wel verder. Ik blijf wel op het forum met jullie meelezen enzo. Nogmaals bedankt voor de reacties en tot horens.
Dikke kus Biate

Hallo Biate,

Fijn om even te lezen hoe het met je gaat.
Kan me heel goed voorstellen dat je je leeg voelt.
Je beseft je dan pas echt dat het voorbij is.
Gelukkig viel de curettage op zich mee.
Maar dan komt het geestelijke.
Neem er de tijd voor om alles een plekje te geven.
Ik heb wel herkenning in het stukje van;Zet mijn kinderwens op een laag pitje.
Ik dacht vorige week ook nog , als het steeds zo gaat hoeft het voor mij niet.
Gelukkig denk ik daar nu weer anders over.
Heb je ook nog een na controle staan?
En je zei v.d week dat je meer kans hebt op nog een miskraam.
Hoe bedoel je dat?
Of is het zo dat als je net een miskraam hebt gehad en je bent meteen weer zwanger dat je dan een verhoogd risico hebt?

Meid, heel veel sterkte!
Het kan soms allemaal erg verwarrend zijn!
Hopelijk kunnen wij er allemaal voor je zijn.

Liefs, Monique2

Lieve Biate,

Ik ben blij voor je dat het achter de rug is. Het is ook niet makkelijk zeg pfff. Ik hoop toch dat je het een plaatsje kunt geven. Kan me voorstellen dat je zegt het op een laag pitje te zetten maar ik weet ook dat je kinderwens erg groot is. Je moet doen wat voor jullie goed is, niet alleen lichamlijk maar ook geestelijk natuurlijk.

Ik denk aan je en hoor hoop ik snel weer wat van je,

Dikke knuffel van Po

Hoi Biate,

Misschien is het inderdaad wel even goed om even afstand te nemen van het hele zwanger gebeuren. Zowel geestelijk als lichamelijk is een korte pauze misschien wel even goed. Ik wil je in ieder geval heel erg veel sterkte wensen deze komende tijd!

X F.

Lieve Biate,

Gelukkig is het weer achter de rug maar ik herken inderdaad je opmerking over dat het zwanger worden niet zo een probleem is maar wel het zwanger blijven. Het lijkt wel of ook steeds dezelfde namen hier op het forum terugkeren.

Ik wilde na mijn 2e miskraam ook even de tijd nemen. Dacht eigenlijk ik wordt niet zo snel zwanger dus het zal nu ook wel weer een maandje of 8 duren, maart het tegendeel is dus waar. Ik vind het heel erg moeilijk om inderdaad positief te blijven, maar ik zal echt heel hard voor je duimen dat het bij 2 keer "pech" zal blijven en dat als de tijd weer rijp is je een mama mag worden.

Sterkte voor de komende tijd en neem vooral je rust.

Groejtes,

Corina

Terug
Bovenaan