Achter het net vissen.

Hoi meiden,

Ik vis weer achter het net deze maand.
Ik heb mijn vruchtbare periode en heb nachtdienst.
Ik raak er best een beetje gefrustreerd van want nu moet ik eerst weer een maandje wachten.
Over een week krijgen we logies, de kids van mijn schoonzus komen een weekendje en ik heb er zin in, hoor.
Wie weet nog leuke speeltuinen of heeft andere ideeen om ze mee naar toe te nemen, ze hebben de leeftijden 6, 4 en 2 jr.
Wel het liefst in het noorden gron. Friesland. drenthe.
Alvast bedankt allemaal.

Liefs, Nala.
 
he, niet gefrustreerd raken hoor! kan je nog een maandje extra sparen voor de kinderkamer, denk ik dan altijd maar :)
wat altijd leuk is voor kinderen is verkeerspark Assen, of natuurlijk de dierentuin in Emmen.

veel plezier met je logeetjes!
 
Waarom wachten Nala? Je hebt altijd kans van slagen he, alleen tijdens je vruchtbare periode het meeste! Kom op, zet hem op!
Wat attraktie parken betreft: voorbij eindhoven is een park dat heet; Toverland. Dat is echt heel variabel in leeftijd, ze hebben ook een website; www.toverland.nl , misschien wel wat ver van je vandaan, maar je kunt er een hele dag vertoeven voor weinig geld!
succes!
Liefs Helen
 
Hoi Nala hier nog een tip (sorry wel een beetje uit de richting, maar een absolute aanrader). Het sprookjes bos in Enkhuizen is erg leuk voor je loge's. Veel plezier met ze! Enne...kop op, op naar de volgende maand.

groetjes Sophia
 
Hoi Nala,
Ik weet precies wat je bedoeld. Mijn man moet geregeld voor zijn werk in het buitenland zijn. En bijna iedere keer is dat rond mijn vruchtbare periode.
Dus duurt het voor mijn gevoel nog veeel langer dan misschien nodig zou zijn. (zijn nu 11 mnd bezig) maar we hebben dus verschillende maanden geen kans gemaakt....
Vergeet niet dat er gelukkig iedere maand weer een nieuwe maand aankomt...
en dat je de hoop niet of mag geven!!! Komt vast en zeker goed!!!!!

gr Caro
 
Weet je wat het is, mijn partner gaat 's morgens om 6.50 u weg en ik komt rond 7.15 u thuis.
's Middags komt hij rond 16.30 u weer thuis en vaak kom ik dan net uit bed afhankelijk van hoe ik geslapen heb.
Vaak kom ik 's avonds moeilijk op gang en om 23.00 u begint mijn dienst dan weer.
Wat zou kunnen is het weekend maar dan moet je ook maar net zin hebben (gaap).
Ach, de volgende maand beter, nietwaar?


Groetjes van mij.
 
Terug
Bovenaan