Achtergebleven weefsel na miskraam

<p>hallo mama’s,</p><p>2,5 week geleden heb ik bij een derde echo van 8 weken zwangerschap gezien dat het hartje is gestopt met kloppen?</p><p>Paar dagen daarna heb ik 4 tabletten misoprostol ingenomen en een paar uur later een miskraam die compleet leek.</p><p>Echter heb ik gisteren in het ziekenhuis een controle gehad en het bleek dat er nog weefsel van 18 mm is achtergebleven. <br />Vanmorgen weer 4 tabletten misoprostol ingebracht maar na 5 uur heeft dit nog niks gedaan.</p><p>Heeft iemand dit weleens meegemaakt? En is er toen alsnog een curettage nodig geweest?</p>

He wat naar.. voor wat het waard is: bij mijn miskraam duurde het ook heel lang voordat alles weg was, echt weken. Maar het loste zichzelf op door tijdverloop. Misschien nog even de tijd geven?

Ik had ook achtergebleven weefsel. Ongeveer dezelfde grote dacht ik. Ik hoefde niet opnieuw pillen te slikken, zou bij een volgende menstruatie wel weg vloeien .
En dat klopte, ik was na mn menstruatie schoon. Daarna direct weer zwanger geworden en die is nu bijna 1

Terug
Bovenaan