achterover gekantelde baarmoeder

Hoi Dames,

Ik heb dus een achterover gekantelde baarmoeder. Doordat ik helemaal happy was vorige week met een goede echo heb ik eigenlijk niet gevraagd wat dit voor "gevolgen" kan hebben.

Nu heb ik wel een beetje op internet zitten neuzen en las iets over een plasbuis en over voortijdige weeen etc maar nu vroeg ik me af of er onder ons al mama's zijn die hier ervaring mee hebben of er iets meer over weten?

Gr Carola

Hey Carola,

Ik heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je het vergeten bent te vragen vanwege je blijdschap. Misschien kan je alsnog even je vk bellen en het vragen dan zit je iig niet in onzekerheid met je vraag. Op internet wordt je vaak ook niet veel wijzer of je leest misschen allerlei dingen/verhalen die bij jou helemaal niet van toepassing zijn.

Msschien zijn er mama's of mama's in spé die je wel kunnen 'helpen'.

Hoop dat je je antwoord vind/krijgt.
Liefs Lynn.

Ik heb ook echt geen idee, maar zou niet zomaar alles geloven van i.internet. word ook door mijn verloskundige afgeraden omdat er ook horrorverhalen op kunnen staan hé. Dan maak je je zometeen zorgen om niks. Ik zou ook eventjes bellen idd. Daar is je verloskundige ook voor!

Liefs

Niks aan de hand, gynaecoloog vertelde mij dat de baarmoeder bij iedereen een beetje gekanteld ligt, die enge verhalen erover zijn onzin en bangmakerij. Als er verschrikkelijke gevolgen waren geweest, hadden ze je daar meteen wel op gewezen hoor!

Terug
Bovenaan