Achterover gevallen!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag echt heel erg geschrokken en ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op...Ik stond bij mijn ouders in de achtertuin, zet een stap achteruit en glij toch uit over de stoeptegels daar! Ze waren door mosgroei behoorlijk glad maar ik had dat niet op tijd gezien. Ik ben nogal hard op mijn achterwerk op de grond gevallen! Ik heb gelukkig geen buikpijn en op een zere kont na gaat het wel weer maar ik ben er niet helemaal gerust op. Wie heeft dit ook eens meegemaakt?

Groetjes, Linda (22 wkn)

Hoi, ik kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent, maar ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken om je kindje hoor! Die zit heerlijk ingepakt in je baarmoeder, en heeft het vruchtwater om evt. stootjes op te vangen...
Als je er niet gerust op bent, moet je altijd even je VK bellen!
Groetjes Anne-Marie

Hoi,

Ik zou me niet druk maken hoor. Zolang je geen pijn hebt met krampen e.d. gaat alles goed. Ik heb het met mijn 1e gehad. Ik was ongeveer 7 maanden en toen rende mijn hond me zo omver van achter. Ik zag hem dus niet aankomen en hij rende zo mijn benen onder mij vandaan. Ik was erg hard gevallen en was ook erg bang maar er was niets aan de hand. Ga anders even langs bij de VK.

Veel succes.

Groetjes Fenna. 8 weken van de 2e!!

Ik heb gelukkig geen pijn, sinds mijn zwangerschap heb ik een aardige "achterbumper" gekweekt, die doet nog wel een beetje pijn! We bellen maandag gewoon even naar de verloskundige, maar de kleine beweegt goed, dus het zal allemaal wel met een sisser aflopen. De schrik zat er vanmiddag effe goed in en mijn ouders voelden zich zo ontzettend schuldig dat de stoep vuil was. Maar het is gewoon een stom ongeluk geweest! Dat had iedereen kunnen overkomen!

Maar heel erg bedankt voor jullie reacties, het stelt me toch effe iets meer gerust! En natuurlijk heel veel succes met jullie zwangerschap!

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Wat vervelend zeg en ja vervelend he dat mos daar worden stoeptegels glad van,ik ben laatst uitgegleden over modder ook zo irritant.Maar ook op mijn kont,volgens de v.k kan het geen kwaad bovendien zit je baby in vruchtwater dus maak je geen zorgen.
Ik hoop dat je geen blauwe plek eraan hebt overgehouden,maar je zal wel geschokken zijn neem ik aan.

Liefs Bernice

Hoi, Bernicee

De schrik zat er inderdaad goed in! Gelukkig heb ik nogal wat vlees op mijn zitvlak, en ik heb tot nu toe nog geen blauwe plekken kunnen ontdekken! Ik had in de loop van de middag wel wat last van mijn rug maar dat is nu ook al minder aan het worden! Ik vond het nog het ergste voor mijn ouders, want die waren zo ontzettend geschrokken en voelden zich zo schuldig! Maar ik heb daarstraks mijn kleine meid heel goed gevoeld dus ik denk dat het inderdaad allemaal meevalt! Het is allemaal nog heel erg nieuw en spannend voor ons, want het wordt ons eerste kindje en voor mijn ouders hun eerste kleinkindje. Voor deze zwangerschap heb ik een vroege miskraam gehad, dus dat zorgt zo af en toe ook voor voor de nodige "overbezorgdheid"!

Hoi Linda,

Ik ben toen ik 25 weken was heel hard op m'n kont gevallen (van een trapje af, toen ik stond te schilderen )
Ik schrok me echt een ongeluk, maar gelukkig bewoog ze nog steeds en nu nog (inmiddels 30 weken en 3 dagen).

De baby kan volgens mij veel hebben!

groetjes Mariska

Dat is inderdaad schrikken zeg. Ik heb het gehad in mijn 2e zwangerschap. Toen was ik 34 weken zwanger en tijdens het tillen van mijn zoontje van 1,5 struikelde ik voorover. Ik heb mijn val gebroken door mijn knie en arm naar voren te zetten en heb mijn buik ook wel wat bezeerd. Ik ben toen ook heel erg geschrokken, maar gelukkig had ik heel veel leven en dat is toen niet minder geworden.
Groetjes, Yoeke

Terug
Bovenaan