achterstand in ontwikkeling

Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest. Zij zei dat de baby ipv 19 weken, 17 weken is. De baby loopt dus opeens 2 weken achter in ontwikkeling. Vorige maand was het nog goed.
Daar maak ik me best zorgen om.
Wel zagen we dat alles verder okee was met 'm(of haar). Hartje klopte goed en je zag van alles zitten.
Over twee weken gaan ze weer kijken.

Wat vinden jullie hier nou van?
Hebben jullie hier ervaringen mee.

 
Hoi janneke
bij mijn andere twee zwangerschappen (nu zwanger van 3e) heb ik dat ook wel eens gehad dat ze in groei 1 of 2 weken achterliepen, dit doet niks hoor.(als het wel erg is zegt de verloskundige wel dat je meer rust moet houden) In de buik heeft een kind ook last van groeistuipen, nu is het even rustig bij je kindje. Het kan best zijn dat het met 26 weken al zo ver is als een kindje van 28 weken.
Komt goed.
Groetjes Janty
 
Hai Janneke,

Maak je alsjeblieft niet ongerust.
Gebeurt namelijk heel vaak en zegt echt helemaal niets. Bij mijn beide zwangerschappen waren er verschillende momenten waarop de groei 'achterliep' maar Janty heeft gelijk..er volgt vaak een groeistuip.
Niets aan de hand, hoor! Ga nu maar lekker genieten.
groetjes, Lies
 
Hoi Janneke,

Ook ik heb dat meegemaakt en maakte me toch wel zorgen. Ons eerste kindje liep ook een paar weekjes achter, ik moest toen iedere middag even twee uurtjes plat. Met een maandje was het weer oke....


Groetjes....
 
hoi janneke
ik heb laatst een (pret)echo gehad en ons meisje ligt ook een week achter in groei. ik ook van streek...
die mevr. zei dat het niet erg was, en weer bij kon trekken.
daarbij zei ze ook dat het gewoon een klein en fijn meisje was. net als ik zelf toen ik geboren was: 6pond en 42 cm. en dat met 39wk.
je hebt gewoon ook fijne en kleine kindjes...dat kan.
gr. van sandy
 
Terug
Bovenaan