hoi iedereen
weet iemand wat het audiologisch instituut gaat doen als je kind een spraak achterstand heeft. het zit nl zo was vd week bij het consultatiebureau en werd me daar vertelt dat me zoon toch wel een erge achterstand heeft met praten. wist zelf wel dat het nog niet echt super praatte met vergeleken bij andere kinderen van zijn leeftijd(word in april 3)maar dacht altijd van nou loopt wel los zal straks wel gaan praten. nu heb ik hem vorig jaar sep al op de peuterspeelzaal gedaan om ook dat praten te stimuleren. maar echt met sprongen vooruit gaat dat niet. weet verder ook niet meer hoe hem te stimuleren want lees boekjes met hem,zing liedjes,laat hem naar muziek luisteren en betrek hem wat ik zie en verwoord dat. nu moet ik een verwijs brief vragen aan me huisarts voor het audiologisch centrum,wil zij die brief niet geven dan werd me logopedie aanbevolen. ik maak me dus een beetje zorgen nu want tja is ca 50 woordjes innerdaad weinig? weet dat ie niets aan zijn gehoor mankeerd want is gek op muziek enzo. dus zit iemand in dezelfde schoenen als ik of weet je hier wat meer over dan hoor ik het graag!!
groetjes esther