omdat mijn kindje een te laag geboortegewicht had en 2,5 maand in het ziekenhuis gelegen heb na de geboorte met verschillende infectie's
en ze heeft ook 20dagen zonder voeding gelegen [wel via het infuus maar daar groei je niet van]
krijg ik iedere keer te horen dat ze iets achter loopt qua ontwikkeling en groei
maar in onze ogen gaat het juist harstikke goed sinds ze thuis is.
groeit goed en qua ontwikkeling gaat ze ook steeds meer dingentje doen en ontdekken.
waarom moeten ze het ons altijd weer inpeperen dat de ze een moeilijke start heeft gehad.
het is zo en ze haalt alles best wel in.
ze heeft bewezen dat ze een vechtertje is dus dit is dan een eitje voor haar.
maar wij weten dat ze het kan.
maar ik kan zo boos worden op die mensen [ consultatieburo, artsen enz.] die het dan beter weten
die dan roepen ze loopt een beetje achter.
ja en
dat wil toch geen ene moeder horen, ik zie ze toch vooruit gaan.
gr linda
en ze heeft ook 20dagen zonder voeding gelegen [wel via het infuus maar daar groei je niet van]
krijg ik iedere keer te horen dat ze iets achter loopt qua ontwikkeling en groei
maar in onze ogen gaat het juist harstikke goed sinds ze thuis is.
groeit goed en qua ontwikkeling gaat ze ook steeds meer dingentje doen en ontdekken.
waarom moeten ze het ons altijd weer inpeperen dat de ze een moeilijke start heeft gehad.
het is zo en ze haalt alles best wel in.
ze heeft bewezen dat ze een vechtertje is dus dit is dan een eitje voor haar.
maar wij weten dat ze het kan.
maar ik kan zo boos worden op die mensen [ consultatieburo, artsen enz.] die het dan beter weten
die dan roepen ze loopt een beetje achter.
ja en
dat wil toch geen ene moeder horen, ik zie ze toch vooruit gaan.
gr linda