Achterste kiezen...

Delano is de laatste dagen behoorlijk uit zijn hum,gewoon dwars eigenlijk en vreselijk mopperig.
Ook wordt hij 's avonds of 's nachts vaak een keer wakker.
Er even heen gaan,aai over de bol en hij gaat weer slapen maar hij is werkelijk nooit wakker 's nachts!
Nu zei een vriendin; Ja hoor,de terrible two,hij is je gewoon aan het uittesten.
Dat geloof ik best,hij is twee en gaat zijn grenzen verder verkennen maaarrrr...
Nu ontdekte ik  van de week  een rare plek op zijn billen,allemaal bultjes op een hoopje,en het voelt droog.
Ik herinner me dat hij ook zulke plekjes op zijn billen had wanneer er een tand doorkwam!
Dus ik zijn mond aan een inspectie onderworpen en ja hoor,3 achterste kiezen en de 4e op komst.
Dan is zijn gebit dus compleet!
Meer kindjes met dezelfde rare verschijnselen bij het doorkomen van de achterste kiezen?
En hebben alle kids die achterste kiezen al???
Groetjes Tanja

Ivar heeft sinds een paar weken de laatste kiezen ook door, dus zijn gebit is nu ook compleet

hij heeft trouwens nooit problemen gehad met tanden en kiezen krijgen, hij heeft bv ook nog nooit de billetjes stuk gehad...

het is zo'n ideaal kind

liefs Jenneke

Bij Rebecca komen de laatste 4 er ook aan. De eerste gaat langzaam aan doorkomen, ik voel een harde bobbel op haar tandvlees en zie daar ook iets wits.
De andere zullen nog wel even duren voor ze komen.
Rebecca is altijd koortsig geweest als er tanden/kiezen doorkomen en erg verkouden.
Ik zal nooit de dagen rondom haar 1e verjaardag vergeten. Toen kreeg ze haar eerste 7 tanden in 1x door!!!! Ajjj, pijnlijk
Ze is nu al een aantal weken niet lekker en zegt ook dat ze pijn heeft en wijst dan naar haar linker wang. Dat kan kloppen, want daar komt die kies aan.
Ze heeft ook meestal dunne poepbroeken met slijm als het zover is...
Ze heeft er dus best last van.
Maar echt kapotte billen heeft ze er niet echt van, ik smeer altijd sudocreme.
Wel uitslag op haar billen, maar niet echt van die vlekken zoals jij het beschrijft.
Groetjes, Marianne

iris haar gebit is ook kompleet.
direct naar haar tweede verjaardag kwamen de kiezen.
ze heeft van geen enkele tand of kies last gehad.
gelukkig.
groeten petra

Noa heeft ook al haar kiezen al! Een paar maanden geleden zijn de laatste doorgekomen. Nu komen de 1e kiezen van mijn jongste door (16 maanden) dus we beginnen gewoon   weer opnieuwe met de kiezen haha

gr
Marielle

Terug
Bovenaan