Achteruit

Hey meiden,

ff weer een geniet topic.
ik heb gister zo gelachen met Floor. Heb zo'n bowllingset van pluchen sesamstraat figuurtjes met bijbehorende bal. Dus gister Floor op de grond gelegd met bowlingset in de buurt, in de hoop dat ze erheen wilde bewegen.
Dat wilde ze ook heel graag, dus ging ze bewegen, alleen ging ze achteruit :):):) En hoe verder ze achteruit ging, hoe bozer ze werd! Heb me echt rot gelachen!

Ze kan dus wel bewegen, maar niet vooruit. Ik blijf me echt vermaken met mijn mooie meisje!

Liefs,

T

Hahahaha wat een lekker kind!!!! EEEENIG

Stan kan op zijn rug ook achteruit (in bed, in de box, op de grond) Op zijn buik kan hij alleen een rondje van 360 graden draaien hihi.

Die Floor hahahahahahha Kan me voorstellen dat ze boos werd!

Oooh, da's zo herkenbaar! Hier ook een mannetje dat voornamelijk achteruit gaat en daar ook ongelovelijk hard om kan mopperen!!
Of dan zit hij eindelijk op handen en knieen, bips en de lucht en dan houden zijn armpjes t niet en dan ligt-ie met zijn neus in het kleed 'hhhnngg-hhhhuuuhn' te brommen...
Onze krachtpatser :)

Ja, ze zijn echt hilarisch soms!!

X
Evje

Ha ha .. super leuk he die ontwikkeling. Toch is het meestal bij alle kindjes zo dat ze eerst achteruit gaan. Straks als ze 1,5 -2 jaar zijn en op een loopauto zitten gaan ze ook eerst achteruit en pas later kunnen ze vooruit.
Geniet lekker van je meisje, doen wij ook van de jongens want het is bij elk kind (ook al is het de 4de of 5de) weer leuk om de ontwikkeling enz mee te maken.

Terug
Bovenaan