Achterzitje gekocht

De laatste tijd zat Eline erg krap in haar voorzitje op de fiets, al mag ze er qua gewicht nog wel in. Dus vandaag maar een achterzitje besteld bij de fietsenmaker. Die gaat hem er as zaterdag op zetten, en ook een adapter bij mijn man op de fiets, zodat we het stoeltje kunnen wisselen.

Vind het eigenlijk best jammer, vond het altijd zo gezellig op de fiets met haar voorop.

haai,

Ik heb in maart dit jaar al een achterzitje gekocht.. Ik ben met de gladhied ooit gevallen met Birgit voorop, en ik vind achterop net even wat stabieler...
Dat zit denk ik tussen mijn oren hoor, maar ik vind het wel makkelijk achterop!

Wij gaan in het voorjaar maar eens kijken. Tegen die tijd is Tim hopelijk groot genoeg om voorin te kunnen en dan zal Sven moeten verhuizen.
Vind het ook heel gezellig altijd hoewel ik wel blij ben als meneertje naar achter verhuist want nu trekt hij soms zo hard aan het stuur dat ik echt moeite heb om bij te sturen.

Groetjes,
Maike

Hier van de zomer al overgegaan op een achterzitje.
Dit omdat ik het idd zwaar vond met Sarah aan mijn stuur omdat ze niet stil kan zitten ;-)
Bovendien met de tweede in aantocht toen leek het me beter Sarah al naar achteren te verhuizen zodat ze daaraan kon wennen en niet door haar zusje "verbannen" wordt naar achteren. Bovendien met die dikke buik was het ook wat ruimer zonder zitje voorop!
Ik vond het ook wel jammer hoor, voorop was zo gezellig om te kletsen en te zingen. Maar dat doen we nu nog steeds haha.

groetjes Tamar

we hebben al wel een achterzitje, maar wij zijn meer mooiweerfietsers en dus zit jelte als we fietsen (ff naar de winkel) nog lekker voorop! Nog wel zo gezellig!
Als het fietsseizoen weer begint gaat ie lekker achterop.

gr. Sas.

Terug
Bovenaan