Acne...wie helpt?!

Goede avond mama's!

Ik mag (gelukkig) niet klagen, tot nu toe ben ik wel erg moe maar voor de rest voel ik me top!
Alleen zit ik met een ander 'probleem'. PUKKELS!
Wie o wie heeft hier het wondermiddel voor gevonden? Dan zou ik dat graag weten haha. Ik weet wat ze zeggen dat het na de eerste 3 maanden over moet gaan,,,ik geloof daar niet zo in ;)

Wie kan mij helpen?
Succes allemaal...!

Liefs Marleen
 
Hoi Marleen ik ga het volgen, ik weet helaas geen wondermiddel, maar ik herken je punt, precies hetzelfde: ik mag niet klagen, alleen snel moe, maar mijn pukkels! ze komen echt net als 10 jaar geleden overal: voorhoofd, kin, hals, nek.....

Kus
 
Hier ook last van pukkels en dan mn op mijn kaaklijn en in mijn hals.......had ik in mijn eerste zwangerschap ook, zelfs nog wat erger dan nu en tweede zwangerschap juist weer niet!
 
Hoi Marleen,

Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg! Mijn gezicht en rug zaten helemaal onder. Nu gaat het gelukkig nog goed. Ik ben na mijn bevalling biergistpilletjes gaan slikken en had een zalf van de apotheek (Benzoylperoxide) maar ik weet niet of je dat nu zou mogen gebruiken..

Succes!
 
Heeey, ik heb het wondermiddel :)
Dr van der Hoog Scrub en sulfopoeder speciaal voor acne! MEGAMIDDEL!!!
Ik gebruikte het in de pubertijd, maar ook tijdens mijn 1e zwangerschap!
Succes meiden!
 
ik ga er ook voor! jeetje wat kan ik schrikken als ik nu in de spiergel kijk.. wat een pukkels!! zo erg heb ik het niet eens in mn pubertijd gehad!! heel apart....
 
Beetje late reactie, maar wat bij mij helpt is Sudocrem... Ja, dat spul wat je tegen luieruitslag gebruikt bij babies :)! Klinkt gek, maar ik gebruik het al eeuwen op pukkels en het droogt ze uit en zorgt dat de roodheid minder wordt. Bij mij werkt Dr. van de Hoog totaal niet, heeft het nooit gedaan ook... :(
 
Terug
Bovenaan